F.E.A.R werkt niet?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky1

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2007
Hallo,

Ik heb laatst fear in de winkel gekocht, en geprobeerd te installeren op me pc.
Dit werkte allemaal prima en wou het spelen. Toen ik lvl 1 uit heb uitgespeeld ging me pc terug naar windows met een melding (Fear werkt niet meer) of ik dan naar oplossingen wou zoeken. Maar daar vond hij niks op.

Dit is mijn pc: Specificaties

Laatst bewerkt:
hhmz. bekend probleem

ik had ook fear gekocht na de instalatie werkte hij niet
dusz... ik heb hem terugh ghebracht.
daarna kocht ik crysis met hetzelfde probleem.
ik kocht een nieuwe pc met alle nieuwste wat er is en nu werkt hij gewoon.

wat je moet doen is een nieuwe video kaart kopen in do 8400 serie's
ik heb een nvidea GeForce 8400 gs werkt hardstikke mooi alleen heb ik nieuw lcd beeldscherm waardoor ik het spel nog niet kan spelen

dusz. hoop dat dit helpt

greetz, zilverpower

@ Zilverpower

Waar haal je vandaan dat TS een videokaart nodig heeft uit de 8400 serie terwijl TS al een 8600 heeft?

Tevens is het aanraden van een andere kaart pas te doen als je zeker weet dat hier het probleem ligt. In dit geval lijkt het daar totaal niet op. Dus eerst even je huiswerk doen.

@TS

Zijn je videokaartdrivers up to date? Heb je het spel al eens opnieuw geinstalleerd? Probeer het spel ook eens met de compatibiliteitsmodus op XP sp2. Rechtsklik op het spel icoon en gan naar eigenschappen. Vandaar wijst het zich vanzelf.

@ Zilverpower

Waar haal je vandaan dat TS een videokaart nodig heeft uit de 8400 serie terwijl TS al een 8600 heeft?

Tevens is het aanraden van een andere kaart pas te doen als je zeker weet dat hier het probleem ligt. In dit geval lijkt het daar totaal niet op. Dus eerst even je huiswerk doen.

uhm... omdat dat probleem bij mij ook voorkwam?>??
jij moet lezennn en dan moet je niet gaan bekke mafkees

ik vertel alleen dat het probleem daar kan liggen omdat het ook zo bij mij was.

Dan nog zal je eerst meer moeten weten voor je zomaar een andere kaart aanraadt. En voor de duidelijkheid, ik loop niet te "bekke", ik constateer gewoon een slecht onderbouwd advies. Daarbij is het niet nodig gelijk te gaan schelden.

Dat het prbleem bij jou ook voor kwam hoeft niet te betekenen dat TS hetzelfde heeft.

Maar goed back on topic...

Eerst maar eens wachten op een reactie van de vraagsteller.

Dag mensen,

Ik heb het spel opnieuw geinstalleerd maar zonder enig resultaat.
Hij liep weer vast na lvl 1 zodat ik weer lekker overnieuw kon beginnen.
Verder is het spel legaal, dus daar kan het probleem ook niet liggen.

Ik zal wel even gaan zoeken naar de nieuwste drivers, ook al ben ik bang dat ik deze al heb.
Ik heb een nieuwe servicepack update gehad voor vista.
En nu heb ik het opnieuw geprobeerd, en het werkt...

Greetz,
Lucky1

Laatst bewerkt:
Hey Lucky1,

zoals Lita112 al zei, zorg ff voor de allernieuwste drivers.
Denk hierbij aan de drivers van je videokaart en chipset drivers.

Wat is de setup van je pc? Wat zit er allemaal voor moois aan de binnenkant van je kast?
Ik neem aan dat je er wel op hebt gelet dat je voldoet aan de minimum requirements van het spel.

Ga anders even naar www.canirunit.com, denk dat je het spel wel kan draaien maar hier komen soms ook links naar voren naar eventuele drivers die je nodig hebt.

Succes, we horen het wel.

Groetjes Gino

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan