F: is alleen lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tvl1996

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2013
Hallo,

Ik heb een probleempje.
Ik probeer een Lego Racers 2 DVD te kopiëren naar mijn PC (moet DVD teruggeven aan iemand), maar als ik het in wil pakken naar een WinRAR archief staat er ''F: is alleen lezen''
Bij Lego Racers (1) had ik dit niet, dus ik weet niet hoe dit komt.

Kan iemand mij hier bij helpen?

Groet,
Twan

Besturingssysteem:
Windows 7 Ultimate, 64-bit

Hoi tvl1996,

Wat er denk ik gebeurd is dat je de DVD wil inpakken in dezelfde directory als de bron, en dat kan inderdaad niet.
Je zult een mapje moeten maken op het bureaublad of iets dergelijks ( maar niet de directory van de DVD speler F: ) en daar de dvd naar toe kopiëren en inpakken.
Zie het plaatje als voorbeeld.

WINRAR.jpg

Nee, dit is het niet. Er staan bestanden op een DVD die ik wil inpakken naar een winrar archief, maar ik krijg nog niet eens de kans om te selecteren waar ik hem wil...

Nee, een vriend van mij heeft hem zelf gebrand. Weet iemand anders hoe ik beveiliging eraf krijg?

Daar mogen en kunnen we niet bij helpen.

Warez:

•Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.

BRON

Nee, ik bedoel het anders. Mijn vriend heeft hem van internet af gedownload (LEGAAL) en dan moet je hem dus op een DVD branden om hem te laten kunnen draaien. Nu wilde hij dus mij ook dat spel geven, alleen wilde ik het ook op mijn PC hebben zodat ik het ook wil kunnen spelen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan