F:\is niet toegangelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

hein.jet

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2003
F:\ is niet toegankelijk

helaas kan ik geen cd's meer inlezen. alleen het afspelen van audio-cd's is nog mogelijk! ik krijg de volgende melding: onjuiste functie! wat moet ik doen?

Laatst bewerkt:
Re: F:\ is niet toegankelijk

Geplaatst door hein.jet
wat moet ik doen?

Allereerst welkom bij Helpmij.
Dan antwoord op je vraag of eigenlijk vragen op jouw vraag.
-Welk OS
-Welk programma geeft de foutmelding
-Merk en type van de CD speler of brander
-Leeftijd van de CD speler

schijf niet toegankelijk

Ron, alvast bedankt voor je reactie.

Hieronder wat antwoorden op je (mijn) vragen:

- windows xp
- windows (als ik via de verkenner naar ''F'' ga)
- LG 52X MAX
- 2002

Jij weet voldoende?

Hmmz, wordt moeilijk, tenminste...het enigste dat ik over deze melding, tot nu toe, tegenkom is dat er een te oude versie van Easy CD creator (of ander brandproggie) geïnstalleerd is, daardoor werken zowel de cd-speler als de -brander niet meer correct, ik hoop voor jou dat dit het geval is, dan wordt het namelijk de verkeerde versie verwijderen en een nieuwe versie het programma installeren een vrij eenvoudige oplossing dan.

Nog even een extra vraag, is dit bij alle data-cd's, dus gebrandde en orginele (vermoed van wel, want als de speler aan het kapot gaan is krijg je een andere melding)

burning rom =NERO 5.5

Hoi,
ja het geldt voor alle cd's. Ik kan alleen nog maar muziek cd's beluisteren. Ook kom ik er nu achter dat ik ook niet kan branden! De meldingen zijn: fout bij lezen van gegevens/brandproces mislukt (div kb/s geprobeerd). Ook loopt de cdrom soms vast, ik krijg de cd er niet meer uit zonder te resetten! Ook zie ik dat na ong. 52 % inlezen (branden) de gebruikte leesbuffer weer terug loopt.
Ik ga maar weer verder zoeken....
Heb je nog meer tips dan hoor ik deze graag!

Met dank,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan