F-schijf (HP_Recovery) loopt vol

Status
Niet open voor verdere reacties.
automatische back up van bestanden is geconfigureerd maar uitgeschakeld. Zo had ik het al staan op de pc.
 
F-schijf

Een dag later en mijn F-schijf is weer 'in het rood' (d.w.z. 715 Mb van de 7,63 GB beschikbaar).:confused:
 
Healthcheck laptop

oNDERSTAANDE MELDING NA UITGEVOERDE HEALTHCHECK OP MIJN LAPTOP

****************************************************************
Een exemplaar van een eerdere versie van Windows neemt veel ruimte op de vaste schijf in beslag.
Bij het upgraden van Windows XP naar Window Vista of het opnieuw installeren van Windows Vista is de vorige versie van Windows opgeslagen in een map met de naam c:\windows.old. Deze map neemt erg veel ruimte in beslag (meer dan 5 GB), afhankelijk van het aantal programma's en gegevensbestanden die in uw vorige versie van Windows werden gebruikt. HP adviseert om eventuele oude bestanden die u nog nodig heeft, te kopiëren uit deze map naar uw nieuwe Windows-versie en de map Windows.old te verwijderen om schijfruimte vrij te maken.
 
vervolg

ALLEEN HEB IK NOOIT EEN UPGRADE VAN XP NAAR VISTA UITGEVOERD !!:confused:
 
onderstaande uitvoeren ?

Hoe verwijder ik de mappen Windows.old?
Ga als volgt te werk om de mappen Windows.old te verwijderen van de vaste schijf:

Waarschuwing
Nadat u de mappen windows.old heeft verwijderd, heeft u geen toegang tot uw oude persoonlijke bestanden en applicaties. Kopieer alle gewenste bestanden en applicaties naar uw huidige map Documenten voordat u de volgende stappen uitvoert.

Klik op Schijfopruiming

Klik op Bestanden van alle gebruikers van deze computer Als u wordt gevraagd om een beheerderswachtwoord of bevestiging, typt u het wachtwoord of geeft u de bevestiging.

Klik op OK om schijfeenheid C: te selecteren.

Wacht totdat Schijfopruiming de beschikbare ruimte voor het opruimen heeft berekend.

Schakel het selectievakje voor Vorige Windows-installatie(s) in de lijst Te verwijderen bestanden: in.

Schakel het selectievakje in naast andere bestanden die u wilt verwijderen.

Klik op OK om de bestanden te verwijderen.

Klik op Bestanden verwijderen om deze bestanden permanent te verwijderen.

Als Schijfopruiming gereed is, heeft u meer schijfruimte voor persoonlijk gebruik. HP adviseert Schijfopruiming maandelijks uit te voeren, zodat de vaste schijf opgeruimd blijft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan