F-secure KPN

maurice1986

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2019
De laatste tijd heb ik steeds dat f-secure er in komt om de extensie van google chrome te installeren maar die is geinstalleerd.
dan gooi ik hem eruit en installeer hem weer maar later komt hij er weer in om hem te installeren dan druk ik op de link en dan kan ik hem alleen verwijderen.
snap er niks van

Volgens internet:
Als F-Secure blijft vragen om de Chrome-extensie te installeren, ondanks dat deze al geïnstalleerd is, controleer dan de functionaliteit ervan en zorg ervoor dat deze correct is ingeschakeld. Je kunt ook controleren op problemen in Chrome, de cache en geschiedenis wissen of zelfs een nieuw Chrome-profiel aanmaken om te zien of het probleem aanhoudt. Als het probleem aanhoudt, overweeg dan om Chrome te verwijderen en opnieuw te installeren. Mogelijk is er een probleem met een andere extensie die de extensie van F-Secure verstoort.Hier is een meer gedetailleerde analyse:

1. Controleer de functionaliteit van de F-Secure-browserextensie:Controleer het gedrag van de extensie:Zoek het logo van de F-Secure-browserextensie in de werkbalk van je browser en zorg ervoor dat deze is ingeschakeld, zegt F-Secure.Test met een testpagina:Open de testpagina van F-Secure (https://unsafe.fstesting.net) om te zien of deze een schadelijke website blokkeert zoals bedoeld, zegt F-Secure. Zorg voor een correcte activering:Als de extensie is ingeschakeld maar niet lijkt te werken, probeer deze dan opnieuw in te schakelen via de extensie-instellingen van Chrome.

2. Controleer op storingen in Chrome:Wis de cache en cookies:Wis de cache en browsegegevens van Chrome, aangezien dit soms problemen met extensies kan oplossen.Controleer op extensieconflicten:Verwijder of schakel andere extensies uit om te zien of ze de extensie van F-Secure verstoren.Reset de Chrome-instellingen:Ga naar de Chrome-instellingen en probeer ze terug te zetten naar de standaardwaarden.Maak een nieuw Chrome-profiel aan:Log in op Chrome met een nieuw profiel om te zien of het probleem specifiek is voor uw huidige profiel.

3. Overweeg herinstallatie:Verwijder Chrome en installeer het opnieuw:Als het probleem aanhoudt, kan het verwijderen en opnieuw installeren van Chrome soms problemen met extensies oplossen.Installeer F-Secure opnieuw:Als Chrome goed werkt, kan het opnieuw installeren van de F-Secure-browserextensie ook helpen.

4. Andere mogelijke problemen:Malware: In zeldzame gevallen kan een schadelijke extensie of malware het probleem veroorzaken. Overweeg daarom een scan uit te voeren met een betrouwbaar antivirusprogramma.Meerdere profielen: Als u meerdere Chrome-profielen hebt, zorg er dan voor dat de extensie in al deze profielen is geïnstalleerd.Conflicterende extensies: Andere extensies kunnen de extensie van F-Secure verstoren.

Hartelijk dank voor deze uitgebreide reactie. Ik ga er mee aan het werk.
Bedankt

Terug
Bovenaan Onderaan