Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Lekkere Kwal
En ik zou ff de code HTML 4.01 compliant maken, zie http://validator.w3.org/
Ik bedoel dat de code die jij gebruikt op de website niet HTML 4.01 (de laatste html standaard) compliant is (dus niet eraan voldoet). Vul maar eens bij Address de URL van je website in, dan kan je steeds de foutjes eruit halen.Geplaatst door Xboxking
Sorry?
ik snap het niet echt...
Geplaatst door Dimage
De rest van de knoppen op je site zitten in ieder geval wel goed
Deze site wordt steeds weer geupdated, zodat er steeds weer 'vers' materiaal is!
OepsGeplaatst door DONOVAN
Wat op internet gezet wordt, is vrijgegeven, maw....je mag het kopieren MITS je de bron erbij zet.Geplaatst door headout
Leuke site! Zijn de beelden niet copyrighted eigenlijk?
Dat lijkt me niet het geval, je dient volgens mij ook toestemming te vragen aan de copyrighthouder.Geplaatst door rene_overtoom
Wat op internet gezet wordt, is vrijgegeven, maw....je mag het kopieren MITS je de bron erbij zet.
Niets vrijgegeven dus.All information and pictures on this site are copyrighted material and owned by their respective creators or owners
Geplaatst door headout
Leuke site! Zijn de beelden niet copyrighted eigenlijk?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.