F1 challenge 99-02 en vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

CAT21

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2005
Berichten
44
Halloa

Ik wil graag dit spel weer spelen en dat heb ik ook veel gedaan onder windows xp maar nu heb ik een nieuwe pc met windows vista home premium en doet het spel het niet
Het spel is wel goed geinstalleerd en start ook gewoon op maar als ik in het scherm kom waar je normaal je auto rond ziet draaien zie ik die niet en doet het spel niks meer
Weet iemand of dit spel onder vista draait ?
En heeft iemand hier een oplossing voor ,ik wil namelijk graag weer dit spel spelen

Remco
 
Heb je 1 van de compatibiliteits modussen al geprobeerd ?
Zelf heb ik geen Vista, maar het is eigenlijk hetzelfde als dat we onder XP hadden.
 
Sommige spellen draaien wel op vista sommige niet!
Ik denk dat een spel dat gemaakt is rond de jaren 99-02 het niet zal doen want die is veel te oud.
 
Ja zit wat, spel is inderdaad al erg verleden tijd. Wordt tijd dat ze eens een nieuwe laten maken door Simbin ofzo. Kunnen ze gelijk de rechten bij Sony weghalen.

Ben eigenlijk wel benieuwd waarom je bent overgestapt op Vista ?
 
was eigenlijk gewoon nieuwsgierig naar vista en zag het als een uitdaging om alles aan de praat te krijgen alles werkt prima nu ,alleen die games doen het vaak niet
Is het ook mogenlijk om nu windows xp er bij te installeren zodat je bij het opstarten kunt kiezen uit xp of vista ?
dan gebruik ik xp gewoon voor de games

Remco
 
was eigenlijk gewoon nieuwsgierig naar vista en zag het als een uitdaging om alles aan de praat te krijgen alles werkt prima nu ,alleen die games doen het vaak niet
Is het ook mogenlijk om nu windows xp er bij te installeren zodat je bij het opstarten kunt kiezen uit xp of vista ?
dan gebruik ik xp gewoon voor de games

Remco

Ja dat kan dual boot!
Ik weet er niet veel aan andere mensen reageer voor meer info
 
mooi dat dat kan maar hoe doe je dat dan heeft iemand tips over hoe ik nu windows xp bij vista kan installeren ?
 
Hallo !

Je kunt XP gewoon op een andere partitie installeren, maar: lees wel even dit: http://support.microsoft.com/kb/919529

Verder geen problemen te verwachten.

Ik heb het al bij diverse "spijtoptanten" mogen doen.

Greetz,

Harry.
 
Ja dat kan dual boot!
Ik weet er niet veel aan andere mensen reageer voor meer info

Nee, dat kan niet, zodra je windows xp heb geinstalleerd en je daarna vista weer opstart verwijdert vista xp automatisch vraag me niet wrm maar dat gebeurt gwn, je kan volgens mij alleen dual booten als je eerst xp heb, wat ik niet heb want ik ben begonnen bij vista
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan