F1-F12 Logitech i-touch toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

babybox

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2004
Hallo, ik heb een probleem met mijn i-touch toetsenbord.
Wat er aan de hand is, is dat ik de F-toetsen niet kan gebruiken, dit is heel vervelend. Pas nadat ik de F-lock toets heb ingedrukt kan ik de toetsen gebruiken, dit geldt ook voor de overige toetsen: MSN, Webcam, Homepage e.d

Dus nadat ik op F-lock heb ingedrukt dan kan ik de toetsen gebruiken. Hij start dus eigenlijk niet op met de F-lock ingetoetst.

Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd.

Geplaatst door babybox
Hallo, ik heb een probleem met mijn i-touch toetsenbord.
Wat er aan de hand is, is dat ik de F-toetsen niet kan gebruiken, dit is heel vervelend. Pas nadat ik de F-lock toets heb ingedrukt kan ik de toetsen gebruiken, dit geldt ook voor de overige toetsen: MSN, Webcam, Homepage e.d

Dus nadat ik op F-lock heb ingedrukt dan kan ik de toetsen gebruiken. Hij start dus eigenlijk niet op met de F-lock ingetoetst.

Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd.
Dat is normaal bij dat toetsenbord volgens mij? Ik ken ook zo een paar van die toetsenborden en om dan die toetsen te gebruiken moet je idd de f-toets eerst indrukken.. :)

Ja maar kan dat niet standaard AAN staan? Is toch veel logischer?

een tijdje geleden is er een hele discussie over geweest. en de uitslag was ong dat bij sommige mensen het volgende werkt, bij de opties van de f toetsen kun je kiezen welke functie de f toetsen moeten vervullen, daar kun je op standaardinstellingen behouden kiezen en dan heb je de f toets niet nodig/

Geplaatst door babybox
Ja maar kan dat niet standaard AAN staan? Is toch veel logischer?
Je hebt ook al gekeken bij toetsenbord instellingen in het configuratiescherm?

Misschien staat er in je BIOS ook nog wel een optie, waarmee je die knop kan inschakelen..

Geplaatst door aaajeetee

Je hebt ook al gekeken bij toetsenbord instellingen in het configuratiescherm?

Misschien staat er in je BIOS ook nog wel een optie, waarmee je die knop kan inschakelen..

Inderdaad een goede vraag.

In het configuratie-scherm WinXp is daar niet de mogelijkheid tot veranderen F-lock.

Ook in het BIOS is er geen mogelijkheid tot aanpassen van F-lock, overigens wel numlock.

Weet iemand nog raad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan