F2,F3 etc knoppen werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jazsmina

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 aug 2012
Berichten
4
Hoi,

Ik heb juist een nieuwe laptop gekocht en toen ik wou gamen en een van mijn f1, 2, 3 knoppen wou gebruiken hadden deze een gewone functie waardoor mijn internet ook uitviel (door op f3 te drukken). Ik weet dat je op fn+ f2 kan drukken zonder dat er iets gebeurt waardoor de funvtie in het spel wel werkt. Kan ik hier ook een standaard instelling van maken?

Bedankt voor de hulp.

Mvg,
Jas

P.S. : Ik weet niet waar ik dit topic moest posten x_x
 
Even kijken in de handleiding van je laptop. Normaal gesproken kun je dit eenvoudig uitzetten met een meegeleverde configuratie tool of in de BIOS.
 
In de handleiding kan ik het niet vinden, ik heb het al eens vlug gelezen en bij de knoppen sectie ben ik niet veel wijser geworden. Wat bedoel je met BIOS?
 
welk type laptop is het? Dat maakt helpen wel een stuk makkelijker.
 
De fn toets is om de blauwe dingen die op de toetsen staan te activeren zoals wifi aan en uit e.d.

Als ik het goed begrijp druk je de fn toets niet in en gaat je internet toch uit, als je op f2 drukt? En als je de fn toets er wel bij indrukt dat het dan aanblijft?

Dat zou dan betekenen dat het omgekeerd is, of begrijp ik je verkeerd?
 
Systeem.PNG
Dit is mijn laptop, ik zal de toetsen combinatie is prberen en zal laten weten of het werkte.
Bedankt voor de reacties :)
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad genoemde toetsencombi kan werken. Anders bij opstarten F1 / F2 / DEL voor de BIOS indrukken en uitzetten in de BIOS. Volgens de technical info kan voor de meeste easynotes dit in de BIOS geregeld worden. (juiste toets voor de BIOS moet wel zeker in de handleiding staan)
 
Het probleem is opgelost, weet niet echt hoe ik het heb gedaan lol.... Maar bedankt voor de hulp :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan