• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

F2 toets werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tarikhan

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Beste forummers,

In excel kan ik de toets f2 niet gebruiken. Heel raar, omdat deze normaal gesproken het gewoon moet doen.

Deze toets laat de verwijzingen van een formule zien.

Weet iemand misschien waar ik kan controleren of deze functie (toets) is uitgeschakeld.

Groet,

Tarik

Tarik,

Kijk eens of er een macro draait die dit uitschakelt. Gebeurt dit in alle bestanden? Met welke versie werk je?

Tarik,

Kijk eens of er een macro draait die dit uitschakelt. Gebeurt dit in alle bestanden? Met welke versie werk je?

In deze bestanden zit geen macro. Ja, ik kan de f2 toets op dit moment in geeneen bestand gebruiken. Ik heb mijn laptop ook al een keer uit/ aan gezet maar tevergeefs.

Ik werk met 2003. Deze functie gebruik ik heel vaak. Vind het nu erg irritant dat ik het niet kan gebruiken.
Ik heb al bij opties gekeken maar kan niks vinden.

Beste Rob,

Ik heb het opgelost :)

Ik denk dat ik per ongeluk op de F lock heb gedrukt. Ik werk met een los toetsenbord gekoppeld aan mijn laptop. Nu werkt de functie weer joehoeee.. :)

Toch bedankt voor je input..

Groet,

Tarik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan