F5 pagina vernieuwen werkt niet meer in IE9

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpmr2

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2005
Berichten
39
Sinds een paar dagen draai ik IE9 op mijn Win7 64bit pc. Het vreemde is dat F5 (pagina vernieuwen) niet meer werkt. Wel kan ik op de knop vernieuwen klikken achter de adresbalk, dan vernieuwd de pagina wel.
Met eigen websites is de F5 toest een veel gebruikte toets en is het erg lastig dat deze niet meer werkt.
Weet iemand een oplossing?

Ik werk met IE9 in 64 bits uitvoering en de RTM update.

JPMR2
 
Hoi,
http://download.cnet.com/AutoRefresher-for-IE/3000-12512_4-10293579.html

Ga in Iexplorer naar extra>werkbalken en vink aan RefresherBand Class
Je krijgt nu rechtsboven in de browser een klein werkbalkje en daar kun je 't verversen van je huidige pagina instellen,voor elke andere pagina moet je ook eenmalig opnieuw instellen.
Het is niet de oplossing van je probleem dat je hier beschrijft maar wel een heel handig progje, zou ook in IE9 moeten werken.
Het werkt bij mij onder IE8 (Win 7 Ultimate 64-bits) en ik zie nu dat het progje toch alweer van 2004 is.
Refresher.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je tip!

In middels ben ik er achter dat het aan de laptop ligt en niet aan IE9. Ik heb deze net een paar dagen en moet blijkbaar nog ff wennen.... :D De F toetsen zijn pas actie in combinatie met "fn" Bij de vorige (ook HP trouwens) was dit net andersom.
FN + F5 is dus gewoon vernieuwen.
 
Graag gedaan en succes verder. :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan