F6 installatie lukt niet windows server 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.
"ACPI Multiprocessor-pc", ACPI APIC MP HAL (Halmacpi.dll)
Die is voor een bord met meerdere processors en met de ACPI op enabeld in de bios.

"MPS Multiprocessor-pc", Non-ACPI APIC MP HAL (Halmps.dll)
En deze als de ACPI in de bios op disabled staat.

Of het er wat mee te maken heeft waarom de drivers niet willen laden weet ik niet.

"ACPI Multiprocessor-pc", ACPI APIC MP HAL (Halmacpi.dll)
Die is voor een bord met meerdere processors en met de ACPI op enabeld in de bios.

"MPS Multiprocessor-pc", Non-ACPI APIC MP HAL (Halmps.dll)
En deze als de ACPI in de bios op disabled staat.

Of het er wat mee te maken heeft waarom de drivers niet willen laden weet ik niet.

oke maar toch heel erg bedankt voor je hulp ben er nog steeds niet uit :(

Tis wat hè, 2 dagen al bezig, wel die Google vertaler gebruikt om het manual te vertalen?

Overigens hoef je niet steeds te bedanken hoor, iemand reageert als hij wil helpen en anders niet.

Helaas kan ik niet de vinger erop leggen waarom die drivers niet willen laden.
Zou wel die F5 eerst doen want denkelijk worden die drivers ook in de "HAL.dll" gezet.

Tis wat hè, 2 dagen al bezig, wel die Google vertaler gebruikt om het manual te vertalen?

Overigens hoef je niet steeds te bedanken hoor, iemand reageert als hij wil helpen en anders niet.

Helaas kan ik niet de vinger erop leggen waarom die drivers niet willen laden.
Zou wel die F5 eerst doen want denkelijk worden die drivers ook in de "HAL.dll" gezet.

bedankt voor je tip ik zal het gaan uitproberen.

Heel erg bedankt Lange Pier,

Me probleem is opgelost..

Wat ik als gevolg heb gedaan is op f8 getoets om in bios te komen en dan gekeken of acpi disabled was en idd het was disabled.
Wanner het installatie begon heb ik op f5 en op f6 getoets eerst probeerde ik MPS Multiprocessor-pc kwam ik niet ver.
ging ik opnieuw starten en toen koos ik MPS Uniprocessor-pc en vervolgens f6 installatie. Optie 2 gebruikt van dnties heb ik
- Intel(R) ESB2 SATA RAID Controll gekozen en nu lukt het installatie.

Heel erg bedankt probleem is opgelost
mensen met zelfde problemen lees het gesprek :thumb:

Mooi voor je.:thumb:

Wel 1 ding, je hebt de ACPI niet enabled in de bios en dan ook niet de ACPI multiprocessor config. nu kan W2003 geen virtuele IRQ's uitdelen aan de hardware en zullen sommige IRQ"s meerdere keren worden gebruikt, hoeft geen probleem te zijn maar kan wel tot conflicten leiden en de energiebeheer zal een stuk beperkter zijn.
Tevens zijn de drivers die je nu hebt gebruik dezelfde als die door Asus op de site worden aangeboden, logisch want dat zijn ook de Intel drivers.

Dus de meest vergeten instelling via F5 instellen, vaak heb je er geen last van omdat het al automagisch.

Laatst bewerkt:
Mooi voor je.:thumb:

Wel 1 ding, je hebt de ACPI niet enabled in de bios en dan ook niet de ACPI multiprocessor config. nu kan W2003 geen virtuele IRQ's uitdelen aan de hardware en zullen sommige IRQ"s meerdere keren worden gebruikt, hoeft geen probleem te zijn maar kan wel tot conflicten leiden en de energiebeheer zal een stuk beperkter zijn.
Tevens zijn de drivers die je nu hebt gebruik dezelfde als die door Asus op de site worden aangeboden, logisch want dat zijn ook de Intel drivers.

Dus de meest vergeten instelling via F5 instellen, vaak heb je er geen last van omdat het al automagisch.

ja klopt kwam allemaal door f5 -.0
maar toch bedankt en nee heb ACPI niet enabled heb ook geen ACPI multiprocessor gekozen maar MPS uniprocessor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan