Fabrieksinstellingen mislukt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga 1 van de virus beschermers erop zetten uit de link.
Van de week toch maar alles opnieuw instellen dan maar een paar dagen updaten
dat is het wel waard.
Lieve mensen ik dank jullie allemaal voor het meedenken en helpen!

Net even gekeken en alle security pakketten hebben hun prijs aardig gelijk getrokken.
Kijk even hoeveel apparaten je in huis hebt en kies dan een 1, 3, 5 of 10 (of 'onbeperkt') licentie pakket, dat scheelt in de prijs per apparaat.

Laatst bewerkt:
Die van jouw (Consumentenbond) ik ben nu Avast aan het draaien.
Zelf denk ik dat Wondershare videoconverter de boosdoener is die had ik nl verwijderd, maar er staat toch nog wat in de program files.

Het blijft uitkijken. Maak na de verse install dus echt een image... al dat herinstalleren...

Zelf denk ik dat Wondershare videoconverter de boosdoener is die had ik nl verwijderd, maar er staat toch nog wat in de program files.
Mogelijk is Wondershare de boosdoener maar dat kan je niet zien aan vervuiling die achterblijft nadat je het programma hebt verwijderd. Helaas laten veel programma's vervuiling achter.

Revo Uninstaller gemiddeld verwijdert het meeste wel. Een image is gewoon een systeemkopie. Kopie of back-up van het systeem. Het principe is altijd, maak meerdere systeemkopieën op verschillende HDD's. AOMEI en EaseUS Todo Backup zijn goede programma's om deze te maken.

Met Revo verwijder ik altijd alles grondig, maar veel programma`s stonden er niet eens bij.
Kan zijn dat er wat is blijven zitten of ik wist het niet.
EaseUS heb ik al gedownload.

Helpmij11.jpg en dan komt dit op het scherm.....
En ik kan het nergens vinden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ergens snap ik niet waarom Revo wordt gebruikt.
Klik met rechts op Start en klik dan op Apps en onderdelen. Dit is de plek waar de geinstalleerde apps staan en waar je ze kan verwijderen.

Als je de Aomei PE op cd (of dvd) brandt dan kan je een image terugzetten als Windows niets meer doet.
Ook kan je in zo'n situatie met deze cd al je eigen bestanden veiligstellen, en er zit een partitie manager bij, en nog meer tools.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat met gewoon verwijderen teveel rommel achterblijft.
Ik zal het op DVD branden.

RE: Ik denk dat met gewoon verwijderen teveel rommel achterblijft.
Meestal gaat het om mapjes waar je persoonlijke instellingen in staan en dat kan handig zijn als je de software opnieuw installeert.
Ook hier is het de persoonlijke voorkeur. Zelf gebruik ik geen uninstall- of cleaner tools.

RE: Ik zal het op DVD branden.
Mocht je een CD hebben dan is die sneller (bij het branden én bij gebruik van Aomei PE).

Toch zie ik vaak een pagina vol met oa registerdata die allemaal achterblijven.
Als ik het programma echt helemaal kwijt wil hoef ik die ook niet. Of zie ik dat verkeerd?

Ik heb nog CD`s genoeg ik dacht alleen dat ik meerdere DVD`s nodig zou hebben.

RE: Toch zie ik vaak een pagina vol met oa registerdata die allemaal achterblijven.
Dat bedoelde ik met "ieder z'n voorkeur" ;) zelf gebruik ik geen uninstall- of cleaner tools, zulke tools doen meestal meer- of andere dingen dan ik wil.
Een uninstall tool is geen zekerheid dat alles wordt opgeruimd, bij de eerste beste update van een geinstalleerd programma kan de uninstall tool bij verwijderen niet meer alles opruimen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan