Fabrieksinstellingen Packard Bell DOT S intel Atom N570

Status
Niet open voor verdere reacties.

donnyhop

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2013
Hoi,

Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn Packerd Bell Dot s 570.
Als ik heb opstart dan krijg je je PB logo. en dan komt er een zwart scherm met een streepje aan de linkerbovenkant. Dat is normaal.
Maar als ik heb opstart en dat PB logo is geweest, dan komt het zwarte scherm weer en hoort in het linkerboven hoek een knipperend streepje. Maar hij knipperd 1 keer en dan blijf ie staan. na ongeveer 1 minuut komt er scherm met:

Intel UNDI, PXE-2.1 (build 083)
Copyright (C) 1997-2000 intel corporation

This product is covered by one of more of the following patents:
US5, 307, 459, US5, 434, 872, US5, 732, 094, US6, 570, 884, US6, 115, 776 AND US6,372, 625

Realtek PCIe FE Famili Controller series v1.25 (10/7/10)
PXE-E61: Media test failure, check cabel

PXE-MOF: Exiting PXE ROM
No bootable device -- insert boot disk and press any key
- (DEZE KNIPPERD)
-------------------------------------

Ik wil met mijn mini-laptop met een schone lei beginnen maar hoe zet je dit type laptop terug naar fabrieksinstellingen.
Het is een kleine laptop dus er zit geen CD-speler in.
Bij het aankopen bij BCC heb ik geen CD-ROM gekregen om iets er op te installeren of al voor geinstallerd.
Iemand zei dat je bij een ,,kleine'' laptop (zonder CD er bij) een toetsenbord combicatie heb om terug te gaan naar fabrieksinstellingen.
Ik heb samen met iemand een andere computer helemaal rood gloeiend gezocht; en van alles geprobeerd , maar niets doet het.

Ik kan alleen nog maar in ,,setup'' menu te komen. --Maar daar kan je denk ik niet zo veel mee--

Ik heb mijn laptop met spoed weer nodig! Het is ook voor zakelijk gebruik!!

Kan iemand mijn A.U.B. helpen?
A.V.B.
Donny,

Ok, nouh, tis da'k altied wakka ben!.. ;)

Je moet even de BIOS (Setup) in & daar de opstartvolgorde van de BOOT veranderen:

1 - Harddisk
2 - USB
3 - etc.., etc...

Ook even kijken naar Boot from other devices - Enable.
Toch bezig: Even zoeken naar Network boot, PXE - Disable.
Save and Exit.

Ok, nouh, tis da'k altied wakka ben!.. ;)

Je moet even de BIOS (Setup) in & daar de opstartvolgorde van de BOOT veranderen:

1 - Harddisk
2 - USB
3 - etc.., etc...

Ook even kijken naar Boot from other devices - Enable.
Toch bezig: Even zoeken naar Network boot, PXE - Disable.
Save and Exit.

The Knight.
^^ hiiii
ik heb precies hetzelfde probleem. Hij liep vast, ik probeerde te restarten en dat lukt niet. Ik hoop zooooo erg dat je mij kan helpen, serieus je zou me zo blij maken.
Ik hoop dat de volgorde verkeerd is en dat ik dit goed kan maken (ps ik heb zero verstand van computers)
Maar ik zie
1 ATAPI CDROM : SLIMTYPE DVD A DS8A5SH
2 NETWORK BOOT : ATHEROS BOOT AGENT
3 HDDO : TOSHIBA WINDOWS 7
4 USB FDD
5 USB HDD
6USB CDROM
Weet jij welke volgorde ik moet kiezen
ontzettend bedankt! thx thx thx thx thx thx
Ed

@Kazu
Welkom op Helpmij :)
Uit de voorwaarden die je net gelezen hebt:
'Breek niet in' in andermans vraag, heeft u een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.
Succes verder met je vraag.

Ow sorry
Ik wil nog steeds het antwoord weten van die persoon waar the knight op reageerde.
Maar dan iets uitgebreider.
sorry als ik hier iets verkeerds doe

Als je een nieuwe vraag maakt dan staat je vraag bovenaan de lijst en zijn er genoeg mensen die je willen helpen.
De TS die je bedoelt heeft maar 1 vraag gesteld sinds hij lid is en nooit geen reactie meer gegeven. :o
Dus je kunt beter een nieuwe vraag plaatsen.
Lees anders hoe gebruik ik dit forum eens door.

Ok, even snel, tis da'k... ;)

Atheros Boot Agent omwisselen met Toshiba Windows 7.
Er zit vast ook nog ergens een optie om niet van netwerk te starten, maar dat zien we later wel als je vraag verplaatst is.

Ok, even snel, tis da'k... ;)

Atheros Boot Agent omwisselen met Toshiba Windows 7.
Er zit vast ook nog ergens een optie om niet van netwerk te starten, maar dat zien we later wel als je vraag verplaatst is.

Allereerst super bedankt voor het antwoord, maar ik heb dit nu geprobeerd en het is me niet gelukt :(.
Ik heb de vraag opnieuw gesteld bij ''hardware''

dankje dankje super blij met reactie :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan