Hoi,
Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn Packerd Bell Dot s 570.
Als ik heb opstart dan krijg je je PB logo. en dan komt er een zwart scherm met een streepje aan de linkerbovenkant. Dat is normaal.
Maar als ik heb opstart en dat PB logo is geweest, dan komt het zwarte scherm weer en hoort in het linkerboven hoek een knipperend streepje. Maar hij knipperd 1 keer en dan blijf ie staan. na ongeveer 1 minuut komt er scherm met:
Intel UNDI, PXE-2.1 (build 083)
Copyright (C) 1997-2000 intel corporation
This product is covered by one of more of the following patents:
US5, 307, 459, US5, 434, 872, US5, 732, 094, US6, 570, 884, US6, 115, 776 AND US6,372, 625
Realtek PCIe FE Famili Controller series v1.25 (10/7/10)
PXE-E61: Media test failure, check cabel
PXE-MOF: Exiting PXE ROM
No bootable device -- insert boot disk and press any key
- (DEZE KNIPPERD)
-------------------------------------
Ik wil met mijn mini-laptop met een schone lei beginnen maar hoe zet je dit type laptop terug naar fabrieksinstellingen.
Het is een kleine laptop dus er zit geen CD-speler in.
Bij het aankopen bij BCC heb ik geen CD-ROM gekregen om iets er op te installeren of al voor geinstallerd.
Iemand zei dat je bij een ,,kleine'' laptop (zonder CD er bij) een toetsenbord combicatie heb om terug te gaan naar fabrieksinstellingen.
Ik heb samen met iemand een andere computer helemaal rood gloeiend gezocht; en van alles geprobeerd , maar niets doet het.
Ik kan alleen nog maar in ,,setup'' menu te komen. --Maar daar kan je denk ik niet zo veel mee--
Ik heb mijn laptop met spoed weer nodig! Het is ook voor zakelijk gebruik!!
Kan iemand mijn A.U.B. helpen?
A.V.B.
Donny,
Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn Packerd Bell Dot s 570.
Als ik heb opstart dan krijg je je PB logo. en dan komt er een zwart scherm met een streepje aan de linkerbovenkant. Dat is normaal.
Maar als ik heb opstart en dat PB logo is geweest, dan komt het zwarte scherm weer en hoort in het linkerboven hoek een knipperend streepje. Maar hij knipperd 1 keer en dan blijf ie staan. na ongeveer 1 minuut komt er scherm met:
Intel UNDI, PXE-2.1 (build 083)
Copyright (C) 1997-2000 intel corporation
This product is covered by one of more of the following patents:
US5, 307, 459, US5, 434, 872, US5, 732, 094, US6, 570, 884, US6, 115, 776 AND US6,372, 625
Realtek PCIe FE Famili Controller series v1.25 (10/7/10)
PXE-E61: Media test failure, check cabel
PXE-MOF: Exiting PXE ROM
No bootable device -- insert boot disk and press any key
- (DEZE KNIPPERD)
-------------------------------------
Ik wil met mijn mini-laptop met een schone lei beginnen maar hoe zet je dit type laptop terug naar fabrieksinstellingen.
Het is een kleine laptop dus er zit geen CD-speler in.
Bij het aankopen bij BCC heb ik geen CD-ROM gekregen om iets er op te installeren of al voor geinstallerd.
Iemand zei dat je bij een ,,kleine'' laptop (zonder CD er bij) een toetsenbord combicatie heb om terug te gaan naar fabrieksinstellingen.
Ik heb samen met iemand een andere computer helemaal rood gloeiend gezocht; en van alles geprobeerd , maar niets doet het.
Ik kan alleen nog maar in ,,setup'' menu te komen. --Maar daar kan je denk ik niet zo veel mee--
Ik heb mijn laptop met spoed weer nodig! Het is ook voor zakelijk gebruik!!
Kan iemand mijn A.U.B. helpen?
A.V.B.
Donny,