Fabrieksinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijnbos

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2010
Hoi allemaal,

Ik heb het volgende probleem. Ik wil mijn HP laptop(een HP625) met W7 64B terugzetten naar fabrieksinstellingen.
Normaliter doe je dit door tijdens het opstarten F11 in te drukken. Hier reageert hij niet en gaat gewoon door met het opstarten van W7.
Ook bij het onderbreken van het opstarten met ESC staat de optie van F11 er niet bij.
De HP recovery partitie is nog aanwezig. Wel is mi de recovery manager verdwenen en lukt het mij ook niet om deze opnieuw te installeren.

Heb alle berichten op dit forum doorgelezen, maar helaas zie ik niet de oplossing. Heb in de bijlage wat screenshots gedaan over schijfbeheer etc.
In diskpart staat mijn recovery schijf er niet bij. Via systeembeheer zie ik hem wel.

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn laptop weer terug kan zetten?

Dank Martijn
Disk.PNGschijfbeheer.PNGDisk.PNGschijfbeheer.PNG

Je moet kijken of je wel in de bios kunt. Ik moet dit doen met delete maar veel anderen doen dit met F2 ofzo. Daar moet je zoeken naar boot options of iets dergelijks. Dan kun je de recovery wel gebruiken.

hoi, bedankt voor jullie reacties!

helaas tot op heden niet gelukt. Ik heb inderdaad bij de installatie in 2010 een backup gemaakt op mijn externe harde schijf.
Maar ook deze is niet benaderbaar.
Bij het opstarten en daarna indrukken van F11 krijg ik de foutcode: 0xc0000225
Dit gaf mij het idee dat misschien mijn nieuwe aangemaakte partitie de partitie had verdrongen met daarop de image van HP. Heb dus mijn D partitie gekopieerd en daarna verwijderd. Vervolgens de recovery partitie hernoemd naar D.
Helaas geen resultaat. Ook probeer ik HP Recovery manager te installeren. Ook dat lukt omdat hij op het einde komt met de melding dat de versie niet compatible is, terwijl deze echt van de HP site komt en ook voor W7 64B is.
Ook nog geprobeerd om een herstelschijf te maken. Ook dit lukt niet. Hij zegt dan:
De systeemschijf kan niet worden gemaakt. Parameter is onjuist. 0x80070057.

Kan het te maken hebben met dit:
http://support.microsoft.com/kb/927392

En zo ja, hoe kom ik aan W7 installatie CD. Deze zat niet bij mijn laptop. Kan ik deze op de site van MS downloaden oid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan