fabrieksinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

remco11233

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2015
Berichten
6
Hallo. Mijn laptop had een virus ik heb de Lenovo g50-30 ik heb de fabrieksinstellingen trug gedaan bij PC instellingen en nu is hij bij 11% maar als die klaar is diet hij het Dan weer als uit de doos want ik heb geen instalatie disck enzo ?
 
Iedere laptop heeft op de harddisk minimaal 2 stations voorgeinstalleerd, de C: en de D: partitie.
Op de D: partitie staat dan een zgn. "Recovery" bestand waarin het complete besturingssysteem zoals Windows 8 als installatiebestand is opgenomen inclusief de validatiegegevens voor de laptop.

Met het kiezen voor de optie: ‘fabrieksinstellingen herstellen’ kies je in feite voor een complete herinstallatie van het gehele systeem.
De laptop wordt dan opnieuw voorbereid, de harddisk wordt op fouten gecontroleerd en zonodig opnieuw geformatteerd waarna dan het recovery programma gaat proberen het besturingssysteem opnieuw te installeren.
 
Probeer voortaan je vraagformulering een beetje correct Nederlands te houden want zo is er pas na vier keer lezen chocola van te maken :thumb:.

Als het goed is, is 'ie straks helemaal bij de fabrieksinstellingen terug. Heb je wel overal een backup van gemaakt!? Voor één virus zou ik niet gelijk een complete reset uitvoeren..!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan