fabrikant achterhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat bruine slot boven de PCI slots is geen ISA slot maar een AGP slot..... Ik begrijp dat dat er dus niet op zit? Het ISA slot is dat lange zwarte ding dat helemaal aan de zijkant zit..... [hoeveel heb je er daarvan?]

Dat het een Chaintech was had ik van een russische site... daar ciculeert nog erg veel van dit prachtige materiaal uit de vorige eeuw...... Op basis van dat prachtige nummer dat het een micro atx slot 1 board was, en het aantal PCI en memory slots, kwam er die Chaintech uit.....

Hoe zeker dat is kan ik niet zeggen... op een duits forum beweerde iemand dat het moederboard van zijn Gericom laptop datzelfde QEC 5VO 94VO nummer had....

Dat bruine slot boven de PCI slots is geen ISA slot maar een AGP slot..... Ik begrijp dat dat er dus niet op zit? Het ISA slot is dat lange zwarte ding dat helemaal aan de zijkant zit..... [hoeveel heb je er daarvan?]

Op basis van dat prachtige nummer dat het een micro atx slot 1 board was, en het aantal PCI en memory slots, kwam er die Chaintech uit.....

Hoe zeker dat is kan ik niet zeggen... op een duits forum beweerde iemand dat het moederboard van zijn Gericom laptop datzelfde QEC 5VO 94VO nummer had....

:o
sorry, je hebt natuurlijk helemaal gelijk !
Geen (=0) bruin of AGP slot,
3 witte PCI sloten
1 lang zwart ISA slot tegen de rand van de onderzijde.

Gericom ?
Ga googelen

prettig weekend

Kun je niet een fotootje van dat fraaie ding maken en hier even plakken.... Het begint nu een intrigerend verhaal te worden........

Had je nog kunnen kijken naar het nummer op die VIA Northbridge [die andere VIA chip die erop zit] Staat er toevallig ook een "merk" op de BIOS chip? AMI, AWARD of iets dergelijks? En misschien een nummer?

Tja, de informatie is wel erg sumier, er zitten ook altijd nummers op, aan de printkant, geëtst in de koperfilm, ooit een bordje van Alpine uit 1994 achterhaald, via FCD, was niets voor te krijgen, maar toch.

Maar ben bang dat het een oem bord is, gemaakt voor een computerbouwer, dan wordt het wel heel moeilijk.

Zelfs met dit zoeksysteem, niet te vinden.

Overigens kun je hem ook op de ATX stekker laten draaien, d.m.v. meestal de groen draad, soms een grijze, met een zwarte te kortsluiten, heeft hetzelfde effect als de powerswitchpinnen.

Laatst bewerkt:
Tja, de informatie is wel erg sumier, er zitten ook altijd nummers op, aan de printkant, geëtst in de koperfilm, ooit een bordje van Alpine uit 1994 achterhaald, via FCD, was niets voor te krijgen, maar toch.

Maar ben bang dat het een oem bord is, gemaakt voor een computerbouwer, dan wordt het wel heel moeilijk.

Heel moeilijk nu Zonnetje al onder is:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan