Facebook API

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonaldGJ

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2007
Beste mensen,

Ik ben momenteel bezig met de PHP SDK van Facebook. Ik heb nu werkend dat er ingelogd kan worden met facebook en gegevens opgehaald worden met PHP van facebook. Ook maak ik zelf een sessie aan, die ervoor zorgt of je bent ingelogd op de website ja of nee. Nu is het feit dat als je ingelogd bent en je refresht de pagina, is het er niks aan de hand, maar op het moment dat je twee keer snel achter elkaar refresht (wat natuurlijk nergens op slaat), geeft de $facebook->api('me', 'GET') een error terug en logt, in mijn geval van script, de website de gebruiker weer uit.

De error is:
An active access token must be used to query information about the current user.

Ik snap er niks van. Ik hoop dat jullie snappen waar dit mee te maken heeft!
Mocht er nog iets nodig zijn aan informatie, laat het me even weten.

Alvast bedankt.

Gr. Ronald!:)

Maar je zegt zelf dat het tweemaal refreshen nergens op slaat.
Wat is het probleem dan, ik verwacht namelijk niet dat mensen twee keer achter elkaar zullen refreshen...

Het klopt dat het nergens op slaat, maar blijkbaar gaat er ergens iets mis. Als ik ergens ingelogd ben en ik refresh een aantal keer, dan blijf ik ingelogd. Ik ben gewoon erg benieuwd waar het fout gaat en of dit op te lossen is. Ligt dit gewoon aan de facebook api of wat? Benieuwd of er mensen zijn met hetzelfde probleem.

Het hoort gewoon niet dat het mis gaat met twee of meerdere keren refreshen, dus vraag ik mij af waarom het hier wel gebeurt. En ik wil dit graag oplossen.

Alvast bedankt.

Gr. Ronald!:)

Mij lijkt het een fout in de Facebook API zelf, en niet in jouw site.
Misschien kun je even rondkijken op de Facebook Developers pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan