Facebook berichten gelijktijdig verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jean42

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Beste,

Hoe kan ik oude berichten gelijktijdig verwijderen bij Facebook?
Ik weet wel hoe dit één voor één kan maar dat is natuurlijk veel werk.

mvg

Jean

Dus alleen maar bij jou ineens niet werkt :( ?
Ik snap niet hoezo zegt je dat niet helpt, als maar daar duidelijk je zien zelf kan dat die werkt en niet alleen maar berichten je kan ook alle mogelijke bezigheden mee wissen of automatisch of met een klik ...
Heb jij zelf dat uitgeprobeerd ? zodat je kan zeggen dat niet werkt ?? oof houd je niet gedoe met deze handeling of geavanceerde installatie ?? :(
==============
Op andere kant voor die questie inderdaad is andere oplossing ook beschikbaar, maar die geef je zelf aan dat je ook weet, en dat is .... ''één voor één kan maar dat is natuurlijk veel werk'' ..

Laatst bewerkt:
Ik klik op delete en het doet niets!!

Dus alleen maar bij jou ineens niet werkt :( ?
Ik snap niet hoezo zegt je dat niet helpt, als maar daar duidelijk je zien zelf kan dat die werkt en niet alleen maar berichten je kan ook alle mogelijke bezigheden mee wissen of automatisch of met een klik ...
Heb jij zelf dat uitgeprobeerd ? zodat je kan zeggen dat niet werkt ?? oof houd je niet gedoe met deze handeling of geavanceerde installatie ?? :(
==============
Op andere kant voor die questie inderdaad is andere oplossing ook beschikbaar, maar die geef je zelf aan dat je ook weet, en dat is .... ''één voor één kan maar dat is natuurlijk veel werk'' ..

Hoezo je bij jou niet verwijderen kan, weet ik echt niet ( sorry ? :o ) maar misschien is toch beter dat hier nu echte Face Book gebruikers moeten bijspringen :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan