Facebook (groep)

• Onderwerp starter Onderwerp starter WY79
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

WY79

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2010
Ik heb sinds een aantal dagen een groep in me contactenlijst staan, die ik en diegene die erin staan, niet hebben aangemaakt. Ik noem het een 'spook' groep. Weet iemand hoe ik die groep kan verwijderen?
Ik kan die groep dus niet openen en ik kan me dus ook niet zelf verwijderen uit de groep.
Het gaat om de groepsnaam 'Italië'. (Zie afbeelding) Er zaten drie personen in de groep, maar inmiddels is er al iemand uit gegaan. Hoe weet ik ook niet.
Ik heb al geprobeerd de fout te melden bij Facebook, maar ik verwacht weinig van Facebook, daarom de vraag hier maar gesteld.
Groepgesprek Italië.jpg

Laatst bewerkt:
Via de startpagina bij de verzamelnaam groepen, daarnaast op meer klikken.
Je komt dan in de groepenlijst waar jij bent aangemeld, achter deze groep op het sterretje klikken en op die manier de groep verlaten.
Lukt dat ook niet?

Via de startpagina bij de verzamelnaam groepen, daarnaast op meer klikken.
Je komt dan in de groepenlijst waar jij bent aangemeld, achter deze groep op het sterretje klikken en op die manier de groep verlaten.
Lukt dat ook niet?

Het gaat om een groepsgesprek, niet om een groep. Althans ik kom niet via groepen bij een groepsgesprek.
Kunt u me eventueel via Skype verder helpen? Ik zag dat u Skype heeft.

Dat kon ik niet zien aan de hand van het plaatje, krijg uberhaubt geen plaatje als ik het wil openen..
Ook bij een groepsgesprek in het venster op het sterretje klikken krijg je dezelfde opties zoals ik hiervoor noemde, echter gelden deze dan enkel voor het chatgesprek.

Dat kon ik niet zien aan de hand van het plaatje, krijg uberhaubt geen plaatje als ik het wil openen..
Ook bij een groepsgesprek in het venster op het sterretje klikken krijg je dezelfde opties zoals ik hiervoor noemde, echter gelden deze dan enkel voor het chatgesprek.

Ik kan helemaal niks met die groep (Italië), daarom noem ik het een 'spook' groep(gesprek). Ik zie die groep alleen in mijn browsers (Internet Explorer, Chrome en Firefox). Niet op me tablet en op Facebook Messenger. (Samsung Galaxy Tab2)
En ik heb een nieuwe afbeelding ingevoegd, nu kun je het wat beter bekijken.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, dat groepsgesprek te verwijderen.

Iemand nog suggesties?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan