Facebook kan niet inloggen vraagt om bevestigen foto's vrienden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicole01

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
Hallo allemaal,

Ik wilde vandaag inloggen bij Facebook, maar zat op een ander netwerk dan normaal. Ik kon niet inloggen omdat het apparaat niet herkenbaar was ofzo toen kon ik kiezen voor een beveiligings vraag of kon ik kiezen bevestigen van vrienden vervolgens kreeg ik een aantal foto's van vrienden te zien en moest ik bevestigen wie er op die foto stonden. Dat heb ik gedaan en toen kon ik gewoon weer inloggen. Dit lijkt mij een beveiliging, vond het alleen wat raar omdat ik dit nooit eerder heb gehad. Kan ook niets daarover vinden op internet. Is dit normaal? Ben ik niet gehacked ofzo?Thanks alvast.

nee hoor, dit is gewoon een beveiliging van facebook om te voorkomen dat je gehacked wordt. als jij vanaf een andere locatie inlogt dan normaal vraagt hij hierom, omdat hij zeker wilt weten dat jij degene bent die de eigenaar is van het account. dus als je bijvoorbeeld in het buitenland wilt inloggen via een andere pc, zal hij dit vragen omdat hij niet gewend is dat je vanaf het buitenland inlogt. dus stel dat iemand je hacked, weet de hacker niet welke foto bij welke naam hoort en weet facebook dus ook dat je gehacked bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan