facebook onzichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo heb mij fb onzichtbaar staan voor vreemden..dus dat iemand niet zie wie ik in mijn fb heb alleen gemeenschappelijke vrienden.
Was net bij een kennis die mijn dochter niet in zijn fb heeft staan..dus vroeg hem zoek even mij dochter op dat hebben we gedaan...en daar kon hij toch zien ..bij mijn dochter op fb dat ik bij mijn dochter op fb sta...is dat uit te zetten...want dan ben ik dus niet voor de 100% onzichtbaar voor vreemden..iemand een tip of dat ook uit te zetten is...of is het al zo met fb dat je zulke dingen maar op de koop moet nemen...erg lastig.

Wens iedereen een fijn weekend toe..hopelijk komt er een goede tip binnen hoe ik dat ook kan blocken. groetjes sjoerd
 
Ik weet er verder niet zoveel van sociale media. Ik bedoel van Facebook. Heb het ook niet, maar het schijnt als ik dit lees dat je er wat mee kunt doen.

Klikje.

Hoop dat je er wat aan hebt. En of het echt onzichtbaar wordt, ik weet het niet.
 
Nee, ik kan kort zijn. Je bent altijd vindbaar maar als het goed ingesteld is kan men niks maar dan ook niks van je lezen of foto's zien. Jij bepaald gelukkig nog wie wat ziet.
Je most dus goed je privacy instellingen nalopen zoals in de link van mamamana staat. Voorkomen dat iemand jou op naam zoekt en vind kan je niet, dan moet je helaas niet op FB gaan.
 
Zeker is dat. Wat Terrarabo schreef zit zeker wat in. Of afmelden dan heb je er helemaal geen last meer van. :(
 
FB verandert nog wel eens de voorwaarden,.... garantie tot de deur...
Volg anders de tip van manamana : weg wezen... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan