facebook pagina status in mijn eigen app.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet je wat een rss feed is? Alle updates van de pagina worden in deze feed weergegeven, je hebt er dus maar 1 nodig.

Over vraag 2: Je moet een website aanmaken, bijvoorbeeld bij 000webhost.com, daar host je het.

en daar moet ik dus die rss feed code invullen?
maar weet zelf niet hoe ik zon rss feed maak :confused:

Laatst bewerkt:
Nee bij 000webhost niet, eventueel kan ik dat ook nog wel voor je doen maar ik denk dat je het volledig zelf wilt doen ;)

ja ik wil het in het vervolg natuurlijk het wel zelf kunnen zodat ik niet weer iedereen weet ik hoeveel vragen moet stellen

Dan is het handig gewoon een account aan te maken, kies voor een gratis subdomein (ziet toch niemand in de app). En maak via de file manager een nieuw bestand aan en zet daar dat script neer.

maar hoe maak ik dat script dan?
helemaal zelf schrijven of heb je daar weer speciale sites voor?

Dat script heb ik je net gestuurd ;) Alleen die staat nu op powned en moet naar jouw account.

Zou ik daarom van jou de accountnaam mogen hebben, dan kan ik het script aanpassen. (dus facebook.com/Accountnaam)

dus ik moet alles gewoon veranderen naar mijn accountnaam?
en kan ik trouwens de background en zo ook nog veranderen?

Ja, of je moet het script opnieuw maken maar daar heb ik nu even geen tijd voor.

100% Script finished in 5.76 seconds
net2ftp
112burenculemborgapphosting.netai.net
Refresh (accesskey r) Logout (accesskey l)

PHP Error Message

Warning: ftp_login() [function.ftp-login]: Login authentication failed in /home/mainhost/public_html/file-manager/includes/filesystem.inc.php on line 122

Free Web Hosting
An error has occured
Unable to login to FTP server 112burenculemborgapphosting.netai.net with username a6540308.

Are you sure your username and password are correct? Please contact your ISP helpdesk or system administrator for help.

Go back or Go to the login page

View technical details

dit krijg ik als ik file manager probeer te openen

Could not connect to server 112burenculemborgapphosting.netai.net:21 with user a6540308
Try again...

nu krijg ik dit

Heb je het wachtwoord goed ingetypt? Dus hetzelfde wachtwoord wat je gebruikt hebt bij het aanmaken?

Er staat ook dat ze op dit moment problemen hebben met de file manager, reset je wachtwoord eens om te kijken of dat verschil maakt.

Of doe het direct via net2ftp: http://www.net2ftp.com/

Laatst bewerkt:
Als je dat niet erg vindt, kan ik hem er wel even op zetten. Heb je dan het wachtwoord voor mij?
Mocht je die niet hier willen plaatsen (je kan je bericht weer aanpassen) Wil je deze dan mailen naar mij?

Laatst bewerkt:
volgens mij ligt het aan hun servers op dit moment.
das kan jij er denk ik ook verder niks mee of wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan