Facebook pagina toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

frheerlen

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2015
Dag Allemaal,

Zoals vele andere helpmij bezoekers en leden heb ik een eigen facebookpagina waarop ik moet inloggen met mijn emailaccount dat ik hier a noem

Ik ben beheerder bij een drietal facebookpagina's en die kan ik allemaal beheren vanuit mijn eigen facebookpagina

Sinds kort ben ik beheerder van een pagina waarop ik moet inloggen met een andere emailaccount dat ik hier b noem.

Graag zou ik de pagina waarop ik met emailaccount b inlog onder emailaccount a willen brengen maar ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet doen.

wie kan mij helpen ?

Je moet dan inloggen op dat account dat die pagina dus in beheer heeft, en jou andere account toevoegen als tweede beheerder aan die pagina.

Dat doe je hier, ga naar pagina instellingen (dus op je pagina) en ga naar paginarollen.
N31692s.png

Bijlagen

• N31692s.png
    N31692s.png
    73,5 KB · Weergaven: 32
Vraag

Dag IWally IT,

Dank voor je antwoord.

Kun je mij vertellen hoe ik op die pagina kom die jij op de schermafdruk hebt staan ?

als ik inlog en op de blauwe facebook balk bovenin rechts naast het slotje op het pijltje naar onder klik krijg ik niet te zien wat jij op de afbeelding laat zien :(

Bedankt :)

Ga naar je pagina toe met het account dat al beheerder is, en klik rechtsboven op instellingen.
wrzbp84.png

Veranderde vraag

Dag IwallyIT,

Ik heb alles nog een goed bekeken en nu denk ik te weten waarom ik datgene wat jij schreef niet kan vinden.

Volgens mij heeft de persoon die de facebookpagina heeft aangemaakt geen aparte pagina aangemaakt maar de pagina direct aan zijn emailadres gekoppeld.

Als ik inlog krijg ik gelijk alles te zien.

Is er een kans dat ik deze pagina als facebook pagina kan aanmaken/omzetten zonder alles opnieuw te doen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan