Facebook start niet op bij bepaald account

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimbre

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2001
Hallo,

Ik zit met een vreemd probleem.

Mijn dochter heeft een facebook account en is zowel op de Imac (via webbrowser), Iphone als Ipad te benaderen.

Nu heb ik ook een zakelijk facebook account aangemaakt die gewoon via de Imac is te benaderen (via webbrowser).

Als ik nu probeer om (d.m.v. de applicatie facebook) op de Ipad of Iphone in te loggen op mijn zakelijk account zie je hem aanmelden en vervolgens slaat facebook weer uit. Inloggen op een ander account lukt niet meer omdat de inlogpagina ook niet meer verschijnt maar facebook direct weer uitslaat.

Weet iemand hier de oorzaak van?

Alvast bedankt

WIm

Ik vermoed dat ereen fout in de app zit.. Misschien even openieuw installeren.. Zelf heb ik mijn facebook gekoppeld aan mijn mac via hier, dan krijg je alle meldingen.. Maar doe eerst even alle apps opnieuw installeren.

Schermafbeelding 2013-01-02 om 20.48.58.jpg

Hoi,

Ik heb alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Als ik nu inlog met gegevens van mijn dochter dan kan ik inloggen, uitloggen en weer inloggen met haar account, m.a.w. dat werkt gewoon goed.

Als ik inlog met mijn zakelijk account dan start facebook op en sluit direct weer af. Daarna kan ik niet meer inloggen met facebook (ook niet met dochters account) omdat facebook opstart en direct weer afsluit.

Ik snap er werkelijk niets van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan