Facebook stuurt berichten over vriendschap verzoekn naar mijn Gsm !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Sedert gisteren krijg ik berichtjes op mijn Gsm over het aanvaarden/niet aanvaarden van friends Request !!
Zonder dat ik mijn gsm nummer doorgaf of hier voor toestemming gaf !!
????????

zeker vreemd staat er ergens een telefoon nummer vermeld in je facebook account?

:( Och jej als jij FaceBook account hebt dan dat jijzelf moet kunnen verwijderen ( tel.nr.bedoel ik ! ) en ook ALS jijzelf ooit niet bij Facebook eigen tel.nr. geregistreerd hebt dan heeft dat iemand gedaan wie jouw nr. heeft helaas heeft
je moet nu dus naar Facebook jouw account gaan ( via PC ! ) en ongv. zo moet je doen :

Citaat van Goeie vraag forum !

1. Klik op het pijltje rechtsboven dat het menu opent.
2. Klik op account instellingen
3. In het menu links, klik op mobile
4. Klik bij "Telefoonnummers die je hebt geregistreerd:" op verwijderen.

Je kan voor stap 4 eventueel ook voor een andere optie kiezen.

Rechts van de pagina staat "Deel mijn telefoonnummer met mijn vrienden" En het vinkje die daarvoor staat weg klikken.

En ALS ik jou was zal ook bij FaceBook eigen inlog-wachtwoord gauw veranderen ..

Laatst bewerkt:
:( Maar je hebt last van toch ? / of ? zo begrijp ik je, en je zei zelf dat je geen toestemming voor zoiets gegeven hebt toch ??

Dus als je dat niet hebben wil je moet naar je Facebook account gaan en bovenstaande uitvoeren ..

Laatst bewerkt:
Frank,

Voordat we verder gaan, heb je al gekeken via de stappen die je voorgesteld zijn ?
We gaan nu anders een beetje van hak op de tak :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan