facebook update niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

racing69

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2009
EDIT: ik zie net dat ik hem in de verkeerde 'algemene vragen heb gepost.. mijn excuses...

hallo,
Ik zal mijn probleem zo goed mogelijk proberen uit te leggen. Sinds 2 weken doet mijn facebook raar, ik ga de 'rariteiten' opsommen:
-mijn statussen die ik plaats verschijnen niet meer op mijn prikbord.
-notificaties krijg ik niet/te laat/ op tijd maar dan verdwijnen ze terug
-als ik een notificate toch op tijd krijg, dan verbind deze me niet door naar de plaats waar het te doen is (bv het filmpje, foto, ... )
-Als ik op iemand anders/mijn eigen status reageer zie ik mijn reactie zeer VAAK niet meer, en ook niet de reacties die mijn vrienden erop plaatsen.
-...

Ik gebruik firefox als browser, maar dat is niet het probleem.. want ik heb google chrome ook geinstalleerd en daar heb ik niet hetzelfde probleem...

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
zelfde probleem

Hallo racing69,

Ik heb nu precies het zelfde probleem dat jij hebt/ had.
Ik krijg een mailtje dat er een reactie geplaatst is onder een foto, dan ga ik naar de facebook site en daar staat vervolgens helemaal niets meer.
Ook als ik iets op het prikbord zet zie ik het 9 van de 10 keer niet meer terug.
Het vreemde is dat ik het wel terug zie bij een Igoogle item.

Heb je inmiddels al een oplossing gevonden?
Ik gebruik Firefox maar in IE werkt het ook niet.

Alvast bedankt!

Hoi, ik heb dus ook hetzelfde....Ik gebruik en IE maar beide doen raar. dit geldt ook voor mijn Iphone....Hier hetzelfde: een statusupdate geven, binnen 3min is hij verdwenen...Sommige mensen zien hem wel, reageren dan, maar ik kan de melding niet lezen. Vervolgens zie ik bv wel dat ik een berichtje hebje via het wereldbolletje, maar als ik er op klik dan geeft hij alleen maar meldingen van vorige week aan....Ik kan er ook helemaal niks van terugvinden op het internet....Zit er een bug in ons profiel? Blijkbaar ligt het niet aan de browser, aangezien ik Chrome/IE en Iphone heb en alledrie werken ze niet naar behoren....Wie o Wie??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan