Facebook webadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

WY79

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2010
Berichten
162
Ik wil voor een Facebook pagina een webadres aanmaken. Maar als ik dat probeer krijg ik de melding: ... is niet beschikbaar. Ik heb al verschillende opties geprobeerd om wel een webadres aan te maken, maar krijg steeds dezelfde melding. Kan iemand mij helpen waarom ik een bepaalde webadres niet kan aanmaken.
Ik heb al rond gekeken op de help pagina van Facebook, maar dat helpt me ook niet verder.
 
Misschien gebruik je verkeerde symbolen.
De url kan ook al in gebruik zijn of niet geschikt zijn.
 
Ik gebruik geen verkeerde symbolen, anders werd dat wel gezegd. Maar hoe kom ik er dan achter of de naam in gebruik is/niet geschikt is. Dat wordt niet vermeld.
 
Iemand nog een oplossing om een Facebook webadres aan te maken?
 
Een ander voorbeeld is bij Worpdress.org
Daar kan je een gratis website maken met Wordpress. Als je daar een naam probeert aan te maken, dan wordt er ook wel 20x gezegd dat die naam al bestaat. Ik probeerde zelf namen waarvan die eigenlijk niet konden bestaan (zoals privé namen), maar ook die bleken al bezet.

Met facebook is dat ook zo. Er zijn tig namen al vergeven en zelfs je eigen naam kan bezet zijn omdat er meerdere zijn die zo heten.
Gewoon blijven proberen, je naam kan je altijd nog een aantal keren veranderen dus probeer het met een cijfertje erbij of zo.
Er is echt verder geen oplossing voor.
 
@femke98,

Wat bedoel je met: "Gewoon blijven proberen, je naam kan je altijd nog een aantal keren veranderen". Ik heb al verschillende keren wat geprobeerd, de naam + een cijfer.
Ik vind Facebook hier maar heel moeilijk in en geen informatie geven waarom het niet kan.
 
Ik bedoel er mee wat ik schrijf, gewoon blijven proberen om een naam aan te maken. En anders dien je een klacht in of zo.
Wil je eigen naam ook niet lukken dan, je echte naam wel te verstaan?
(ja, er zijn natuurlijk meer hondjes die fikkie heten)
 
femke98,

Ik wil het niet op mijn (eigen) naam zetten. Ik wil een bedrijfsnaam als Facebook webadres.
En waar kan ik op Facebook dan een klacht indienen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan