Facebook werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefvanr1et

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Hallo,

Ik weet niet of dit het juiste subforum is maar een betere match met mijn probleem kon ik niet vinden. Sinds kort kan ik niet meer op de site facebook.com komen. Als ik er heen ga blijft de pagina volledig leeg (geen foutmelding etc). Eerst kwam dit af en toe voor, maar het werd steeds erger en nu kan ik die site helemaal niet meer bezoeken. Heel soms kan ik nog wel naar de site heen gaan maar hij reageert dan niet meer als ik bijvoorbeeld op een link of plaatje klik. Dit komt op alle computers van mijn thuisnetwerk en ook op mobiele telefoons die op het netwerk zijn ingelogd voor. Er zijn verder geen websites waarbij ik soortgelijke problemen heb.

Ik heb een paar dingen geprobeerd, zoals: de router uit en aan zetten, de router herstellen naar fabrieksinstellingen en opnieuw instellen, via command 'ipconfig/flushdns' doen, het DNS veranderen van de automatische stand naar het adres van OpenDNS. Via de proxysite hidemyass.com kan ik wel naar facebook gaan, maar omdat hidemyass geen cookies toestaat kan ik niet inloggen en heb ik daar verder ook niets aan.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Hallo,

Welke internet browser gebruik jij?

Zelf vermoed ik dat jij hem in het zogehete Hosts hebt staan en ga naar: C:\Windows\System32\Drivers\Etc\hosts(hosts openen met kladblok en daar kijken of je facebook.com niet gelinked staat aan: 127.0.0.1,want dat is je eigen netwerkkaart).

Ik gebruik Mozilla Firefox. Ik heb zojuist even internet explorer geopend en geprobeert naar facebook.com te staan en dan geeft hij aan "HTTP-fout-500 Interne serverfout".

Ik ben naar dat hostbestand gegaan, hierin staat na het voorbeeld enkel:
"127.0.0.1
localhost ::1 localhost"

Laatst bewerkt:
Sinds vandaag kan ik weer op facebook. Mogelijk komt dit doordat ik gisteren facebook zelf heb gemaild over dit probleem of het is puur toeval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan