Factory Tycoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elliowyn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 dec 2006
Ik heb een tijdje geleden het spel Factory Tycoon gekocht, op de doos staat dat het gemaakt is door Monte Cristo, wanneer ik het spel probeer te draaien krijg ik een 267 error, ik heb een mailtje gestuurd naar de maker maar deze deden of hun neus bloeede en beweerden dat het spel niet van hun was (toch raar hoe hun naam toch op de cover, op de folder, op de link bij installatie etc. staat).

ik heb hierover al iets gelezen in een topic dat ik met de zoekoptie heb gevonden, maar het topic was vrij oud en toonde de oplossing niet, en de maker van het spel leek iemand anders te zijn. Ik ben toch even gaan kijken op de site maar de bewuste link leek er niet meer op te staan, kent iemand de oplossing voor dit probleem alstublieft?

Ja, dat is de thread waar ik het over had, vermeld davilex, maar de producer toont als Monte Cristo voor mij, en op de sie van davilex vind ik het spel niet meer (aannemende dat het er ooit heeft op gestaan). Als er toch een link naar de oplossing staat dan heb ik hem toch nog niet gevonden, ik zie alleen oplossingen voor andere problemen voor andere spelen. Toch bedankt voor de reactie.

Ik vond links en rechts MSL als producent van dat spel..... maar een link naar hun website heb ik, na het doorbladeren van 44 Google pagina's niet gevonden...

Ik heb nog wat dingen geprobeerd, maar het spel werkt nog niet, de producers lijken niet te wensen te reageren op de mails aan hun support desk (je zou toch een reactie verwachten als je maandag en mail stuurt en het is de volgende week dinsdag). iemand nog ideeën? Bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan