Ik heb een tijdje geleden het spel Factory Tycoon gekocht, op de doos staat dat het gemaakt is door Monte Cristo, wanneer ik het spel probeer te draaien krijg ik een 267 error, ik heb een mailtje gestuurd naar de maker maar deze deden of hun neus bloeede en beweerden dat het spel niet van hun was (toch raar hoe hun naam toch op de cover, op de folder, op de link bij installatie etc. staat).
ik heb hierover al iets gelezen in een topic dat ik met de zoekoptie heb gevonden, maar het topic was vrij oud en toonde de oplossing niet, en de maker van het spel leek iemand anders te zijn. Ik ben toch even gaan kijken op de site maar de bewuste link leek er niet meer op te staan, kent iemand de oplossing voor dit probleem alstublieft?
ik heb hierover al iets gelezen in een topic dat ik met de zoekoptie heb gevonden, maar het topic was vrij oud en toonde de oplossing niet, en de maker van het spel leek iemand anders te zijn. Ik ben toch even gaan kijken op de site maar de bewuste link leek er niet meer op te staan, kent iemand de oplossing voor dit probleem alstublieft?