• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

facturatietool

Status
Niet open voor verdere reacties.

isitmeor

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2007
Berichten
20
Facturatietool

Ik heb deze bijgevoegde Facturatietool tool via een site die niet meer bestaad verkregen.
Alles werkt naar behoren alleen heb ik een problem met het tabblad Modus, of het werkt niet of ik heb niet door hoe het werkt.
Hoe ik denk dat het zou moeten werken is dat als je op de knop "Modus Factuurnummering aanpassen" klikt, mits je het vakje
Factuurnummering start terug met 1 aanvinkt, de Factuurnemmering weer op 1 begint.
Helaas is dit niet het geval.
Kan iemand van jullie er mischien naar kijken en mij zeggen of het naar behoren werkt en zoniet wat ik er aan zou moeten veranderen.

bvd
 

Bijlagen

  • Facturatietool update 14_rev01.xlsm
    502,5 KB · Weergaven: 148
als ik in tabblad modus in de cel b1 het getal wijzig in 1 en daarna op modus factuurnummering aanpassen klik, is het factuurnr bij mij gewijzigd.
 
als ik in tabblad modus in de cel b1 het getal wijzig in 1 en daarna op modus factuurnummering aanpassen klik, is het factuurnr bij mij gewijzigd.

dank je voor je reactie

mij vraag is is dat de daadwerkelijke werkwijzen? maw handmatig
 
Mijn kennis van vba is niet voldoende om alle code volledig te doorgronden, maar bij een nieuw jaar start volgens mij het factuurnr weer met 1
 
Mij lijkt het niet handig om een facturatie tool te gebruiken die je zelf niet begrijpt. Er staat teveel code in om het eventjes te doorgronden maar het gaat volgens mij fout met de gedefinieerde namen.
 
Nergens staat in de code dat het factuurnummer terug gaat naar 1.
Enkel door cel B1 in werkblad Modus handmatig te wijzigen wordt het factuurnummer aangepast in werkblad factuur.
 
Nergens staat in de code dat het factuurnummer terug gaat naar 1.
Enkel door cel B1 in werkblad Modus handmatig te wijzigen wordt het factuurnummer aangepast in werkblad factuur.

dank je hartelijk ik kan er me verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan