arnose09
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 aug 2006
Hallo,
Na wat stoeien heb ik toch maar besloten het forum op te zoeken aangezien ik er niet uit kom.
Mijn probleem is dat ik niet weet hoe ik ervoor kan zorgen (dat mijn Excel bestand waarmee ik een administratie bestellingen zegelrollen bijhoud) data via een formulier op de juiste plek krijg en vervolgens de ingevoerde data op het eerste werkblad krijg.
Ik heb dus 4 werkbladen:
1) Factuur (op dit blad moeten nieuw ingevoerde gegevens te zien zijn met een totaalbedrag en de gegevens van de ondernemer)
2) Bestellingen (hier moeten de nieuwe bestellingen worden toegevoegd)
3) Ondernemergegevens (hier moeten nieuwe gegevens kunnen worden toegevoegd)
4) Algemene gegevens (statische data)
Heeft iemand een tip hoe ik dit het beste kan gaan doen.
Het lastige van het aanmaken van een factuur vind ik de koppeling van de bestelling met de ondernemersgegevens welke ook op het factuur te zien moeten zijn.
Hopelijk is er iemand die een beginner kan helpen met de VBA materie..
Alvast bedankt,
Arnold
Na wat stoeien heb ik toch maar besloten het forum op te zoeken aangezien ik er niet uit kom.
Mijn probleem is dat ik niet weet hoe ik ervoor kan zorgen (dat mijn Excel bestand waarmee ik een administratie bestellingen zegelrollen bijhoud) data via een formulier op de juiste plek krijg en vervolgens de ingevoerde data op het eerste werkblad krijg.
Ik heb dus 4 werkbladen:
1) Factuur (op dit blad moeten nieuw ingevoerde gegevens te zien zijn met een totaalbedrag en de gegevens van de ondernemer)
2) Bestellingen (hier moeten de nieuwe bestellingen worden toegevoegd)
3) Ondernemergegevens (hier moeten nieuwe gegevens kunnen worden toegevoegd)
4) Algemene gegevens (statische data)
Heeft iemand een tip hoe ik dit het beste kan gaan doen.
Het lastige van het aanmaken van een factuur vind ik de koppeling van de bestelling met de ondernemersgegevens welke ook op het factuur te zien moeten zijn.
Hopelijk is er iemand die een beginner kan helpen met de VBA materie..
Alvast bedankt,
Arnold