• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Factuur maken en netjes onder elkaar zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

hessell

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2006
Dag,

Wederom graag jullie hulp.

Hoe kan ik de aantallen, omschrijving, en prijs transporteren naar het tabblad factuur.
De gegevens die over moeten staan in tabblad EL vanaf AQ96.

Is het mogelijk alleen de in rekening te brengen omschrijvingen op de factuur plaatsen en ze dan ook nog mooi van bovenaf naar beneden onder elkaar krijgen zonder lege regel.

Alvast dank.

Hartelijk dank Ad Becude!

Ik ga me verdiepen in de door jou aangegeven formule en het e.e.a. proberen een klein beetje aan te passen zodat het precies wordt zoals ik voor ogen heb.

Dag,

Kan iemand mij uitleggen waarom niet alle gegevens van het tabblad EL (AQ96 en verder) naar factuur worden overgezet.
De belegde broodje neemt hij wel allemaal mee de hapjes daaronder niet.

Hessel,
Formules in A87 tot A124 in El aangepast. De cellen hebben de opmaak aangepast ;;;
dan zijn ze niet zichtbaar, zet de de opmaak maar op standaard en ze zijn wel zichtbaar.

Bijlagen

Dank voor de hulp.

Het is me nu nog niet helemaal duidelijk maar daar heb ik het weekend mooi de tijd voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan