Hallo,
Ik ben bezig met een klein facturatie systeempje te maken met acces.
Maar ik loop nu vast.
Hopelijk krijg ik het een beetje duidelijk uitgelegd.
Ik heb :
- een tabel met klanten
- een tabel met artikels
- een tabel met facturen
- een tabel waarin de details van de facturen staan.
Dan heb ik een formulier gemaakt om een nieuw factuur aan te maken.
In dit formulier zit een sub-formulier waarin ik producten en aantallen kan ingeven (factuur details).
In dit formulier (factuur details) wordt dan in een toegevoegd veld uitgerekend hoeveel het subtotaal per product is en uiteindelijk het factuurtotaal.
Dit factuurtotaal krijg ik dan in een veldje in mijn formulier voor het nieuwe factuur, maar ik krijg het niet naar een officieel veld in de tabel facturen.
Ik zou dus de waarde van zo'n berekend veld (in een formulier) willen kopieren naar een officieel veld in een tabel
Iemand hiervoor een oplossing ?
Alvast bedankt.
Ik ben bezig met een klein facturatie systeempje te maken met acces.
Maar ik loop nu vast.
Hopelijk krijg ik het een beetje duidelijk uitgelegd.
Ik heb :
- een tabel met klanten
- een tabel met artikels
- een tabel met facturen
- een tabel waarin de details van de facturen staan.
Dan heb ik een formulier gemaakt om een nieuw factuur aan te maken.
In dit formulier zit een sub-formulier waarin ik producten en aantallen kan ingeven (factuur details).
In dit formulier (factuur details) wordt dan in een toegevoegd veld uitgerekend hoeveel het subtotaal per product is en uiteindelijk het factuurtotaal.
Dit factuurtotaal krijg ik dan in een veldje in mijn formulier voor het nieuwe factuur, maar ik krijg het niet naar een officieel veld in de tabel facturen.
Ik zou dus de waarde van zo'n berekend veld (in een formulier) willen kopieren naar een officieel veld in een tabel
Iemand hiervoor een oplossing ?
Alvast bedankt.