• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Factuur met adresgegevens, artikellijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xondox

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2011
Berichten
7
Ik ben al paar dagen aan het sukkelen met het automatiseren van mijn zelf gemaakte Factuur. Ik heb de cursus van Microsoft over facturen doorgenomen en alzo getracht mijn eigen excel factuur te maken ipv die van microsoft te gebruiken.

In hun cursus werkt de Ver.zoeken wel, bij mij blijkbaar niet. Ik tracht dus de adres gegevens uit werkblad Klanten automatisch te plaatsen in mijn factuur met het selectievakje dat buiten mijn Pagina afdruk geplaatst staat.

Is er een fout in mijn formule of kan ik een betere oplossing hiervoor gebruiken?

Bekijk bijlage Factuurcookoo.xlsx
 
Laatst bewerkt:
Het bereik met de naam 'klanten' heb je niet gedefinieerd.
 
Ik ben al even verder en nu mijn volgende vraag :)

Ik heb geprobeerd mijn artikels allemaal met een afzonderlijk selectievakje te voorzien die uit mijn werklblad producten komt.
Is het mogelijk enkel de inhoud van het selectievakje af te drukken zonder de layout van het vak? Als je bij besturingselement afdrukken uitschakeld dan word de tekst eveneens niet meer weergegeven in het afdrukvoorbeeld.

Bekijk bijlage Factuurcookoo.xlsm
 
Een oogvriendelijker versie. Telkens je een artikel selecteert in de CB naast Artikel wordt dit bijgeschreven op je factuur bij Artikels.
 

Bijlagen

  • Factuurcookoo.xlsm
    43,7 KB · Weergaven: 125
Je hebt het opgelost met een macro zie ik. Kga proberen die te analyseren zodat ik dat in de toekomst ook kan ;)
Ziet er alvast idd beter uit! Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan