Factuur printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kabourterplop

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Hallo,

Ik ben bezig met een facturatie programma. Nu hoor ik overal dat Crystal Reports helemaal geweldig is, maar dat lukt niet bij mij. Nu ben ik dus op zoek naar een alternatief. Weet iemand misschien een goede alternatieve mogelijkheid? Ik mis namelijk ook in Crystal Reports dat je de layout niet kan veranderen (als eindgebruiker).

Alvast bedankt.

Gr. Bart

Ik heb een zeer mooie facturering / klantenbestand / klanten-history gemaakt, geheel in Excel.
Zoiets ook goed, of zoek je iets van bestaande software? (Davilex)

Ik ben meer op zoek wat Davilex ook heeft een makkelijk te wijzigen layout voor de eindgebruiker. Ik zag in de demo van Davilex dat ze dat hebben, maar ik heb niet gezien wat het was.

Hmm, makkelijk te wijzigen layout? Ga je die facturering software verkopen dan?
Dus eigenlijk wil je zelf iets ontwerpen?

Met Davilex bedoelde ik dit.(klik)

Ja ik wil iets zelf maken, daar ben ik al een eind mee onderweg. Alleen loop ik vast om te printen.

Laat een html page op de achtergrond genereren, en dan dat laten uitprinten en weer verwijderen:)!?
Oké het is niet echt prof maar toch:P!

Crystal reports is een pure reporting tool...met weinig tot zeer weinig opties met betrekking tot de layout.

Een eindgebruiker kan zowieso niets aan een layout wijzigen dat kan alleen de maker van het rapport (het script dus..) Een eindebruiker is slechts toeschouwer.

Wat je zou kunnen doen is inderdaad webbased met php bijvoorbeeld...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan