Factuur programma(voorbeeld database)

Status
Niet open voor verdere reacties.

xpower

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2007
Heeft iemand voor mij een klein en simpele voorbeeld database om facturen te maken. Die wil ik later gaan uitbreiden met een CRM gedeelte en wat verder nog van belang gaat worden voor mijn zaak.

daar is dit forum niet voor bedoeld.
als je ergens mee bezig bent en je komt er niet uit, dan kunnen we je vast helpen. voor kant en klare oplossingen moet je elders zijn

ben je al begonnen?

daar is dit forum niet voor bedoeld.
als je ergens mee bezig bent en je komt er niet uit, dan kunnen we je vast helpen. voor kant en klare oplossingen moet je elders zijn

ben je al begonnen?

Met het CRM gedeelte ben ik al begonnen. Maar ik heb geen idee hoe ik een factuur programma zou moeten maken. Ik ben een nog te kleine ondernemer om de software hiervoor al aan te schaffen.

wat moet het programma kunnen?
hoeveel kennis heb je van access?

wat moet het programma kunnen?
hoeveel kennis heb je van access?

Het programma moet gewoon simpele facturen kunnen maken, uitdraaien en opslaan en eventueel nog een overzichtlijst kunnen afdrukken van de gemaakte facturen.

Ik ben een beginner op het gebied van Microsoft Access.

Kant en klare boekhoudprogramma's inclusief factureermodule zijn er al vanaf ca. 125 euro. Kun je ook nog de hele layout van de factuur aanpassen. De programma's zijn vaak ook gekoppeld met Office. Waarom zelf het wiel uitvinden?

Goedendag,

Ik op zoek naar het zelfde.
Nu wilde ik het voorbeeld bestand openen maar dat doet hij niet. ik kan het gewoon met access openen of niet?

Arjan,

heb je dit gelezen

"Lees het bestand "INSTALLEREN EN KORTE TOELICHTING", dan wijst eea zich vanzelf"

;)

Tardis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan