• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

factuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurrian-kaput

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2006
ik wil een factuur maken met daarin een lijst met klanten en als ik dan op een naam in de lijst klik moet het adres van de klant eronder komen. Het lijkt me heel erg gemakkelijk alleen ik kom er niet uit. Ik heb wat geprobeerd met een filter maar het lukte me niet. Er is een jpg bestand bij gevoegd met een opzet hoe ik het wil hebben.
Kan iemand mij helpen?

Bijlagen

Ik snap wat je bedoelt, ik zal eve kijken of ik de informatie die jij nodig hebt zo voor de hand heb

als ik het heb edit ik deze post

Oke hier heb ik een linkje naar een website waar een generator achter zit.
je hoeft alleen maar de juiste informatie op de plaatsen in tevullen en je krijgt gelijk wat je zoekt. (teminste wat ik denk dat jij zoekt)

http://www.anouksweb.nl/generators/dropdownmenu.shtml

succes

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je zoiets bedoelt als in de bijlage. Op Blad2 heb ik kolom A 'Namen' genoemd zodat je die kunt gebruiken als dropdownmenu in Blad1. Vervolgens gaan de formules bij Adres en Woonplaats zoeken in de gegevens aan de hand van de naam die jij kiest. Welke gegevens je dan ook toevoegt Blad2, kun je zo gebruiken. Je moet er alleen voor zorgen dat je de gegevens in kolom A op Blad2 na elke wijziging oplopend sorteert (van A naar Z dus).

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan