Beste iedereen,
ik heb het volgende:
Ik heb een apart factuur document gemaakt, met een macro waardoor het bestand wordt opgeslagen met het factuurnummer.
vb. Factuurnummer is 123456 bestandsnaam wordt Factuur 123456.xlsm
Ook heb ik ervoor gezorgd dat dit allemaal in de zelfde map wordt geplaatst.
Nu wil ik graag een overzicht maken in een apart bestand waarbij ik de gegevens uit iedere afzonderlijke factuur gebruik.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Dus een tabel maken waarbij ik het factuurnummer invul en waarbij dan vervolgens alle gegevens worden overgenomen, als bijvoorbeeld, klantnaam, klantnummer, totaal excl. btw, btw 6%, btw 21%, betaaltermijn etc....
Hoor graag jullie reacties.
Met vriendelijke groet,
Ronald Huijgen
ik heb het volgende:
Ik heb een apart factuur document gemaakt, met een macro waardoor het bestand wordt opgeslagen met het factuurnummer.
vb. Factuurnummer is 123456 bestandsnaam wordt Factuur 123456.xlsm
Ook heb ik ervoor gezorgd dat dit allemaal in de zelfde map wordt geplaatst.
Nu wil ik graag een overzicht maken in een apart bestand waarbij ik de gegevens uit iedere afzonderlijke factuur gebruik.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Dus een tabel maken waarbij ik het factuurnummer invul en waarbij dan vervolgens alle gegevens worden overgenomen, als bijvoorbeeld, klantnaam, klantnummer, totaal excl. btw, btw 6%, btw 21%, betaaltermijn etc....
Hoor graag jullie reacties.
Met vriendelijke groet,
Ronald Huijgen