Failed to find default database..

Status
Niet open voor verdere reacties.

jtr

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2008
Berichten
55
Heren,

Vlak voor het einde van Football Manager 2014, voordat de nieuwe versie uitkomt, krijg ik opeens erg veel foutmeldingen. Het is nu zelfs zo dat ik het spel niet meer kan starten en de volgende foutmelding krijg. Ik krijg het maar niet opgelost, ben nu al een aantal dagen ermee bezig. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en weet wellicht wat ik kan doen?

2ajzxnr.png


Hoop dat iemand me kan helpen!

Groet,

Justin
 
Ik heb met die foutmelding van jou game even wat gegoogeld en het schijnt een bekend probleem te zijn. Heb
niet alles gelezen maar ergens las ik dat iemand zijn Steam opnieuw had geinstalleert en dat maakte dat hij
FM weer kon spelen. Maar wanneer je steam de-installeert dan zijn al je games weg en moeten die weer
opnieuw geinstalled worden. Dus raad je aan om gewoon steam opnieuw over de oude steam heen te installen.
Misschien werkt het?

succes,
Leon
 
Dankjewel voor je reactie. Helaas heb ik Steam al heel vaak opnieuw geinstalleerd en het spel zelf ook. Toch blijft hij dezelfde foutmelding geven, heel frustrerend..
 
Ook die oplossingen werken niet, krijg telkens weer die foutmelding..
 
Je kunt anders altijd proberen Steam zelf te mailen, want die moeten natuurlijk wel ervoor zorgen dat de games
die via hun steam draaien het ook doen. Dus, zou ze echt even mailen met het probleem.

succes,
Leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan