failed to load cube texture??

Status
Niet open voor verdere reacties.

daffie

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2006
hoi hoi ik heb het spel mijn paarden manege en telkens als ik hem wil spelen dan zegt hij bij de derde menu keuze, failed to load cube texture dit krijg ik te zien
---------------------------
Mijn Paardenstal
nD3D9Texture::LoadD3DXFile(): Failed to load cube texture 'textures:environment/cubemap_sun.dds'!
OK
ik weet niet wat dit is hoor:rolleyes: dan sluit hij het spel af en zegt hij dit weer
Microsoft Visual C++ Runtime Library
Runtime Error!

Program: C:\Program Files\Mijn Paardenstal\bin\win32\gestuet.exe

This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
Please contact the application's support team for more information.

OK
dit is het ,en dan krijg ik weer gewoon me bureaublad kan iemand mij alsjeblieft helpen?
groetjes daphne

zelfde probleem bij paardenstal

hoi Daphne

Mijn dochter heeft ook de cd-rom mijn Paardenstal en krijgt dezelfde foutmelding als jij. Weet jij misschien al hoe je het op moet lossen. Bij haar oma doet de cd-rom het wel maar thuis dus niet. Als jij een oplossing weet zou je die dan ook aan ons willen vertellen.

bedankt alvast. Als iemand anders een oplossing weet horen we het graat

Laatst bewerkt:
hoi hoi helaas heb ik nog niks te hooren gekregen en mindscape zelf weet het ook niet ik heb het aan een pc mannetje gevraagd die zijn eigen zaak heeft en die weet ook niet wat die heeft dus ik ben ook radeloos :confused:
zover ik weet kan ik het gewoon niet spelen
als jullie wel iets weten laten jullie het weten dan doe ik het ook ahhaa:D
doei doei gr daphne

Zelfde probleem

Ik heb hetzelfde probleem. :(
Heb meerde PC's. Allen XP P4. Draait op de ene wel en de andere niet.:evil:
Ik kijk uit naar de oplossing:shocked:

hoi hoi tis erg raar ik heb nog geen oplossing ervoor zal ik waarschijnlijk niet krijgen ook dus tjah jammer want vondt t wel een super leuk spel

Je hebt blijkbaar de laatste DirectX. Dubbelcheck dat even door op start > uitvoeren te drukken, vervolgens "dxdiag" in te typen en op ok te drukken. Vervolgens krijg je een scherm te zien met de configuratie van je computer en onderaan de directx versie. Post even hier op helpmij wat je ziet staan bij processor, geheugen en directx versie. Ga vervolgens naar het tabblad beeldscherm en post ook wat er staat bij chiptype en totaal geheugen.
Heb je het spel gedownload of in de winkel gekocht?

aan computernerd over failed to load....

Hallo
Ik heb de gegevens die u vroeg ff opgezocht

directX 9.0C (409-000-0904)
processor: intel (r) Celeron (R) CPU 1.70 GHz
geheugen 224 MB RAM
Chiptype SIS 651 rev 00
totaal geheugen 24,5 MB

We hebben het spel in de winkel gekocht

We kijken uit naar uw reactie

Hmm... Een interne videokaart dus... Ik denk persoonlijk dat je videokaart ontoereikend is om het spel te spelen.
Misschien dat het handig is om mijn instructies te herhalen op pc's waar het wel op werkt zodat ik kan kijken waar het precies aan ligt, ik denk persoonlijk echter dat je een andere videokaart nodig hebt (een aparte videokaart met meer dan 32mb geheugen, kijk bijvoorbeeld eens op marktplaats of ebay).

hoe kan het dan dat andere spelletjes wel werken? Zoals mijn dierenpension dat is van het zelfde (mindscape)

Misschien dat die spellen gewoon verschillen in systeemeisen. En anders zou ik proberen dat spel en directx 9.0c opnieuw te installeren.

hoi hoi ik lasd t net maar ik kan meerdere spellen niet spelen omdat ik iets van een chip als videokaart heb ofzo.
dat werdt mij verteld licht t daar meschien aan want bij mij doen ook al die andere spellen het van mindscape behalve een die geeft weer raar beeld maarja kan t daar aan liggen?

Ik weet bijna helemaal zeker dat wanneer je een nieuwe/goede videokaart (dit geldt beide voor daffie en Poekiedeb) erin propt dat alles goed werkt.
Ik raad je ook aan es een keer te zoeken naar de ATi Radeon x300 AGP. Dit is een goedkope, snelle en krachtige oplossing om alle huidige games te spelen en in de toekomst deze ook nog te gebruiken. Die kaart is zo'n 54 euro (kijk maar es op google of www.tweakers.net/pricewatch) en is een goede aanvulling op je PC. Beter dan een interne videokaart in elk geval.

in elk geval heel erg bedankt voor uw reactie. Wij denken erover om in de nabije toekomst een andere pc aan te schaffen en dan zal het probleem ook wel opgelost zijn. Dan moet onze dochter nu helaas ff wachten want we gaan nu geen extra geld meer in deze pc steken

Maar u bedankt voor uw reactie nogmaals

hoi hoi ik heb het spel mijn paarden manege en telkens als ik hem wil spelen dan zegt hij bij de derde menu keuze, failed to load cube texture dit krijg ik te zien
Mijn Paardenstal
nD3D9Texture::LoadD3DXFile(): Failed to load cube texture 'textures:environment/cubemap_sun.dds'!
OK
ik weet niet wat dit is hoor:rolleyes: dan sluit hij het spel af en zegt hij dit weer
Runtime Error!

OK
dit is het ,en dan krijg ik weer gewoon me bureaublad kan iemand mij alsjeblieft helpen?
groetjes daphne

hey daphne

ik heb net de zelfde fout en ik heb dat spel al een tijdje en het wekt nog steeds niet
als jij het al weet wat je dan moet doen wil je het dan vertellen ?

hey daphne

ik heb net de zelfde fout en ik heb dat spel al een tijdje en het wekt nog steeds niet
als jij het al weet wat je dan moet doen wil je het dan vertellen ?

jah dat zal ik doen ookal denk ik niet dat ik erachter kom:rolleyes:

Ga eens eerst op zoek naar de laatste moederbord/chipsetdrivers, dan de laatste videokaart drivers voor die onboard videochip.

De gebruikte hardware is allemaal te ontdekken door dit progje.

Vaak worden de windows drivers gebruikt, en die zijn, en verouderd, en vaak niet voldoende.

Hier de tips van Mindscape.

Mijn Paardenstal

Hoiii!!!
Mijn vader is IT-Maneger en heeft dus veel verstand van computers.
Ik heb dat spel ook en bij doet hij dat ook.
Mijn vader zegt dat bepaalde computers dit spel niet pakken vanwege een fout in het spel zelf.
This echt balen want het is een mega leuk spel :(
Mijn Paardenstal
OK
Runtime Error!

OK
groetjes daphne

Ik denk niet dat hier nog naar gekeken gaat worden. Vraag is van ruim een jaar geleden.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan