Failure Fixed Disk 0

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollander95

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2012
Hallo allemaal , ik heb een notebook samsungs N210plus bij opstarten krijg ik de volgende melding : Failure Fixed Disk 0 ...
Ik heb zelf de harde schijf eruit gehaald en via usb aangesloten met andere pc maar wordt niet herkend.
weet iemand misschien een oplossing?
Alvast bedankt

De foutmelding geeft aan dat de harde schijf defect is.
Deze moet dus vervangen worden en de laptop moet vervolgens opnieuw geïnstalleerd worden.

hartelijk dank voor je reactie,inderdaad maar ik wil zeker zijn dat het probleem is.Ik heb dus een nieuw harde schijf ingestoken en probeer windows via een usb te installeren.Ik krijg de melding press any key to boot form usb ,maar als ik op enter of hoe dan ook druk gebeurt niks.

klopt helemaal wat je zegt het is F2 ,maar werkt echt niet .het gaat om windows 7.

Die usbstick moet wel bootable ( opstartbaar ) zijn, je kunt dus niet domweg de Windows-bestanden van een dvd naar de stick kopiëren want dat werkt niet.
Je maakt een bootable stick met bijv. RuFus en een ISO-bestand van de Win7 installatie-dvd.
Of gebruik een dvd als je een dvdrom in je pc hebt zoals L.P. voorstelt.

Laatst bewerkt:
het is niet de eerst keer dat ik windows via usb ga installeren.ik gebruik meestal ISO to USB uiteraard Refus is ook handig.Maar toch blijft op het scherm hangen.press any key to boot from usb.het lijkt of toetenboard niet meer reageert

Misschien een usb toetsenbordje proberen..?
Laptop is af fabriek geleverd met Win 7 Starter, er is af fabriek ook maar 1 Gb ram aanwezig.
Als je probeert nu een Win 7 Home te installeren zou daar het probleem kunnen zitten.

het is opgelost bedankt voor jullie reacties.in de bios stond usb cd en niet usb dvd als boot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan