Fair Use Policy

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertusweed

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2001
Mijn Zonnet ADSL account heeft het zogenaamde "fair use policy" (geen datalimiet, maar niet TE gek gebruiken per maand)
Aan hoeveel mb/gb moet ik dan denken.

Ik download gemiddeld zo'n 3 tot 4 GB per maand, is dat normaal, of is dit "te gek"????

daar letten ze niet op. Volgens mij wordt er bij een FUP helemaal niet gecontroleerd. Het is alleen een regeling dat ze dat in de toekomst nog wel ooit kunnen doen.

40 GB per maand is ongeveer 130 MB per dag, dat is wel te doen hoor, ik zou het gewoon proberen, je merkt het vanzelf. Meestal pakken ze alleen mensen aan die constant aan het downloaden zijn, en dan heb je bij basic adsl 80*60*60*24/1000=6912 MB! Dat is 205312 GB per maand! Dat is toch wel wat meer :D Maar ik denk dat als je niet hoger dan 100 GB per maand komt je geen last krijgt van ze.

Hallo
ik had ergens gelezen op het totally design forum bij WDSL dat je bij de abonnementen die ''fair use policy'' toepassen, dat ze pas gaan zeuren als je 60gb per maand download. Dit kan vast niet 60gb is echt overdreven veel, ik hoop het natuurlijk wel dan kan ik mooi kazaa de hele dag laten downloaden.
Greetz
A.I.

Bij @home gebruiken zo ook zoiets vaags.

Ik ken mensen die daar wel degelijk slachtoffer van zijn geworden.

Ik down soms 3 GBt per dag maar heb nog nooit een waarschuwing gehad terwijl anderen met minder al een waarschuwing kregen.

Het blijft een vage omschrijving en het laatste woord is daar in ieder geval nog niet over gesproken (mbt. @home althans)

@ Lekkere Kwal:

40 GB per maand is ongeveer 130 MB per dag, dat is wel te doen hoor

Je bedoeld waarschijnlijk 1,3 Gbt ;)

Grtz.

Laatst bewerkt:
Nou weet ik het zelf niet meer:
GBt = Gigabyte of Gigabit???

GBT of Gbt

GBt (is Gigabyte) bedoel je. :)

1 Gbt (is Gigabit) is het 8 ste deel van 1 GBt .

Grtz.

de meeste provider gaan pas zeuren als je zeg boven de 40 GB per maand komt.

chello schijnt hier een uitzondering op te zijn die zeuren al bij 10 GB in de maand.

maar aangezien het over adsl gaat zou ik me niet te druk maken om die FUP van hun.
zolang je geen mail krijgt dat je teveel downt is goed toch.

Re: GBT of Gbt

Geplaatst door tron
GBt (is Gigabyte) bedoel je. :)

1 Gbt (is Gigabit) is het 8 ste deel van 1 GBt .

Grtz.

Ok, bedankt. Ik wist dat je ergens het verschil tussen bits en bytes mee kon aangeven en ik dacht dat dat met een T was. Het is dus door een hoofdletter B

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan