Hey, sinds gisteren zit ik met een virus denkik.
Elke keer ik op een map klik krijg ik deze foutmelding:
Ik klik dan uiteraard op "Nee" en dan krijg ik dit te zien:
PS: ik gebruik Windows XP, met een Vista thema (om verwarring in deze post te voorkomen).
Wat ik reeds gedaan heb is het volgende:
Ik heb men CCleaner alles laten opruimen
Xoftspy SE laten lopen (die had een aantal infecties, die ik intussen heb verwijderd)
AVG Antivirus Free laten lopen (die had geen infecties, wel 2 waarschuwingen)
alle programma's zijn up to date en ik heb die Xoftspy SE nogmaals laten lopen en die geeft geen infecties meer weer. Maar het probleem is dus nog niet opgelost.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen (ik ben niet zo vertrouwd met virussen en spyware etc. (ik krijg dat normaal nooit binnen, maar ik weet wel hoe ik het nu binnen gekregen heb)).
Alvast bedankt
Mvg Stijn
Elke keer ik op een map klik krijg ik deze foutmelding:

Ik klik dan uiteraard op "Nee" en dan krijg ik dit te zien:

PS: ik gebruik Windows XP, met een Vista thema (om verwarring in deze post te voorkomen).
Wat ik reeds gedaan heb is het volgende:
Ik heb men CCleaner alles laten opruimen
Xoftspy SE laten lopen (die had een aantal infecties, die ik intussen heb verwijderd)
AVG Antivirus Free laten lopen (die had geen infecties, wel 2 waarschuwingen)
alle programma's zijn up to date en ik heb die Xoftspy SE nogmaals laten lopen en die geeft geen infecties meer weer. Maar het probleem is dus nog niet opgelost.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen (ik ben niet zo vertrouwd met virussen en spyware etc. (ik krijg dat normaal nooit binnen, maar ik weet wel hoe ik het nu binnen gekregen heb)).
Alvast bedankt
Mvg Stijn