Fake ipod werkt niet help aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.

basvisje

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2008
Hallo,
ik dacht een keer zo slim te zijn om mijn firmware (.fw) te gaan verhogen maar dat is mis gegaan, hij is nu dus dood het gaat om een nep ipod maar wel met volledige ipod uitelijk en zonder scroll wheel en er zit wel een build in speaker op.

Mijn probleem is:
Het scherm blijft opgelicht maar daar blijft het bij. eerst wou het nog en kon ik proberen andere fw. erop te zetten via www.mympxplayer.org en dat deed ik met mp3playerutilities 4.15.
ik denk dat ik nu totaal verkeerde software erop heb gezet want de pc herkent hem 1-5 sec en dan disconnect hij weer.

Het probleem van de goede fw zoeken is voor mij maar weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat de pc hem langer herkent? ik heb al geprobeert als afdsu ofzoiets maar dat wil ook niet meer want ik kan niet meer bij het besturingsysteem van mijn mp4.

Aub. help mij (indien het werkt wat u/jij zegt en mijn mp4 doet het uiteindelijk weer wil ik u/jou belonen)

Ik ben bang dat de speler overleden is, maar toch even kijken.

Begin eens met merk en type van die speler te vermelden en ook welke firmware je erop gezet hebt

Firmware weet ik wel dat is 9.0.50 maar welk weet ik niet, er zijn er zoveel van. Het is een goede kans dat het boxter is omdat die veel met speaker leveren.

Maar hoe kun je nou een firmware upgraden/flashen wanneer je het merk en type van je speler niet weet:o:o:o

deze is exact hetzelfde maar ik heb een speaker erbij en in het zilver .

1165153716FakeNano-c.jpg

maar mijn serial is : YM5387WZSZB

Dit staat er precies!

IPOD

2GB

Serial No: YM5387WZSZB
Designsd by Appls in California Asssmbisd in China
Model No: A1137 EMC No.:2066 Rated 5- 30V===1A Max.
TM and ©2005 Apple Computer.inc All rights reservsd

het lijkt erop dat ze de meesten "e" 's door een "s" hebben vervangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan