Fake Mp3's op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

muizzy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2010
Hoi,

Wanneer wij een uitgebreide scan doen op onze pc met Windows Defender,
dan laat hij op een gegeven moment oneindig veel mp3 files zien, die wij niet
kennen en zeker niet gedownload hebben. Bijvoorbeeld complete albums van Norah Jones enzovoort.. Er staat ook bij waar die mp3's zouden moeten staan, maar als we daar gaan kijken, vinden we niks. Ook als we Windows laten zoeken vindt hij niets..
Hoe zijn we hier aangekomen en veel belangrijker is .... hoe komen we er vanaf?

alvast bedankt

Welkom op Helpmij.nl

Het kan zijn dat die bestanden verborgen zijn. Ik weet niet welke Windows je gebruikt, maar ga in je de map waar de MP3's zouden moeten zijn naar Extra>>Mapopties. Deze kun je bovenaan vinden als je 'alt' indrukt. Ga naar het tabblad 'weergave' en zoek daar naar 'verborgen mappen, bestanden en stations weergeven.' Zet dit aan en klik op Ok. Zie je ze dan wel?

hoi,

wij draiien op xp sp2,
ik heb de bosdoener gevonden onder c\windows\temp.
de antivirus ging meteen af als ik met de muiswijzer erop kwam.
ik heb deze naar de prullenbak verplaatst en vervolgens gewist.
dan meteen een scan met windows defender gedaan,
en geen negatieve melding gehad:thumb:
maar waar staan al die mp3s, moeten wel enkele gigabite zijn?

Vraag verplaatst naar sectie "Geinfecteerd?"

Ja, ik heb het wel geprobeerd. Ik kon alleen niet terug vinden in de history van Defender waar ze moesten staan, maar het was iets met windows/temp . Mijn vriend schreef net al dat hij dacht het bestandje gevonden te hebben en nadat we dat verwijderd hadden en opnieuw een scan hadden laten doen, vond hij niets meer..
Eerder deed hij uren over een scan en nu was hij klaar in 59 seconden, zonder ook maar iets te vinden.
Wel raar dat hij eerder zoveel bestanden vond met mp3's en dat dat dan zo snel weg is.. Of waren dat "lege bestanden", zonder inhoud?
Kan het serieus zo snel opgelost zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan