Fake virus alert & geen mogelijkheden om .exe bestanden te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quickdiss

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2005
Beste forumleden,

Sinds vanmiddag heb ik een probleem op mijn 2 maanden oude pc.
Ik kreeg ineens allemaal virus alerts, en ik kan het internet daardoor niet meer op ik moet dan de antivirus programma's kopen of ik kan gaan scannen maar daar moet ik ook voor betalen.
Nu zijn tot overmaat van ramp ook al mijn .exe bestanden geinfecteerd en kan ik dus geen enkel programma openen. Nu zit ik op de acc. van de Administrator en dat is mijn geluk zodat ik toch nog het internet op kan om deze vraag te stellen.
Nu heb ik al is dit probleem eerder gehad, en toen kreeg ik van iemand een progr. waarmee je wel de .exe files kon openen. Ik heb Malware anti spyware er al op staan maar nogmaals ik kan deze niet openen.

Ik draai overigens win 7 / 64.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen! :(

Mvg,

Jonathan

heb je misschien iets verkeerds gedownload? erges lope ***** in de windows bestanden.

Na het inschakelen van de PC herhaaldelijk op de F8 toets drukken.
Er verschijnt dan een 'keuzemenu' dat je alleen met de pijltjestoetsen op het - vaste - toetsenbord kunt bedienen.
Kies hier voor Veilige Modus met Netwerkverbinding en volg de instructies.
Hierna komt de mogelijkheid tot Systeemherstel. Kies hiervoor.

Volg de instructies en kies een Hersteldatum voordat het probleem zich voordeed.

Gisteren werkte deze procedure hier. :)

Iedereen bedankt voor met meedenken, na een restart van mijn pc heb ik nergens meer last van.
wel direct Malwarebytes laten draaien, en deze vond inderdaad een trojan fake alert, en deze verwijdert.
Problem Solved!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan