oppafashionnl
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2007
Het is voor jullie waarschijnlijk een hele simpele vraag, maar het ongekende aanbod en toch vrij ingewikkeld programma's maken het vrij ingewikkeld.
Als ik mijn pc nu opnieuw geinstalleerd heb, en hem in twee partities gedeeld:
C: schijf voor windows en programma
D: schijf voor belangrijke bestanden (word, email)
Ik weet dat ik na nieuwe installatie het beste een image van de C: schijf kan maken met de schone windows installatie en enkele belangrijke programma's als virusscanner en updates.
Maar hoe krijg ik het voor elkaar dat ik, na het niet meer kunnen opstarten van XP, de C: schijf direct kan vervangen door de image die in na de schone installatie heb gemaakt van de C: schijf? Dus dat ik hem eigenlijk zonder dat XP hoeft op te starten weer terug kan brengen naar die schone installatie.
Groet
Als ik mijn pc nu opnieuw geinstalleerd heb, en hem in twee partities gedeeld:
C: schijf voor windows en programma
D: schijf voor belangrijke bestanden (word, email)
Ik weet dat ik na nieuwe installatie het beste een image van de C: schijf kan maken met de schone windows installatie en enkele belangrijke programma's als virusscanner en updates.
Maar hoe krijg ik het voor elkaar dat ik, na het niet meer kunnen opstarten van XP, de C: schijf direct kan vervangen door de image die in na de schone installatie heb gemaakt van de C: schijf? Dus dat ik hem eigenlijk zonder dat XP hoeft op te starten weer terug kan brengen naar die schone installatie.
Groet