fallout 3, beste keuzes

Status
Niet open voor verdere reacties.

joosttoneter

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2009
Berichten
35
beste mensen
k ben een paar dagen geleden weer opnieuw begonnen met fallout 3.
maar nu vroeg ik me af. aangezien je nog al veel keuzes kan maken. of iemand een site kent met daarop de beste keuzes die je kan nemen. (het liefst in het nederlands)
:thumb:
 
Wat bedoel je precies met 'de beste keuzes'? Qua quests (dialog) of stats?

Er zijn veel soorten speelstijlen (niet combat gericht, wel combat gericht, wat voor soort combat (meelee / afstand / snipers) etcetera. Er is nooit een echt 'goede' keus.



:thumb:
 
keuzes waarmee je zo hoog mogelijk karma krijgt en zoveel mogelijk waardevolle spullen ;)
 
keuzes waarmee je zo hoog mogelijk karma krijgt en zoveel mogelijk waardevolle spullen ;)

Ik heb toevallig thuis een game guide liggen van fallout 3 die ik namelijk voor de PS3 heb.

Zodra ik thuis ben (ben nu stage aan het lopen) zoek ik het voor je op:)

Tip: doe de wasteland survival quest (te vinden bij die chick van craterside supply) en begin met de radiation quest.
zorg dat je bent besmet met 600 eenheden en ga dan terug, je wordt beter gemaakt met een niet getest medicijn en telkens als je advanced radiation sickness hebt worden crippeld limbs automatisch beter gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
De fallout wiki(s?!) hebben alle benodigde informatie. Zoals ik al zei, het blijft een keuze, en geen enkele 'keuze' is de beste.

WIKI - links in het menu 'fallout 3' muizen en dan naar de gewenste sectie gaan.​

over karma gesproken: negatief karma heeft ook zn voordelen (je kan slaver worden :D bijvoorbeeld). Bovendien zijn sommige andere quests / dingen niet te doen zonder 'slecht' karma.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan